You ask for it, and I bring it!

Endelig en morgen hjemme i mitt eget hus og i min egen seng, det er en stund siden nå. Våkna til en deilig stemme og til tanken om at «idag skal jeg ha egg og bacon til frokost!». And I ended up making it, og det var deilig. Man blir litt inspirert etter å ha blitt diska opp med all slags gode på Hvitsten Gods av deres utrolig mannskap som jobber hardt for å tilfredstille herrenes behov. Haha.

Nok en gang så skal jeg bruke resten av dagen min på jobb, earning them papers. Overlever nok! Her er hvertfall det jeg går med idag for dere som lurte (jeg vet at det er mange som lurer, siden dere ber meg legge ut outfit bilder!):

snowsnow

snowsnow2

Briller – fra Malayzia
Genser – Diesel
Bukse – Zara
Sko – White Converse

Siden den samme gensern har blitt så populær hos visse «dronninger», så måtte jo jeg også bli avbildet med den på. Men honestly, den er jummy! Kan jeg få den av deg Aleks?

Sett gensern før? Haha – See you after work.

G.

27 kommentar to “You ask for it, and I bring it!”

  1. s Says:

    det er ser ikke så deilig ut å stå i snøen med de skoa 😛
    (su er delig som vanlig )

  2. s Says:

    det er ser ikke så deilig ut å stå i snøen med de skoa 😛
    (du er delig som vanlig )

  3. Agnethe Says:

    du har utrolig bra stil ! (:

  4. maddiiee Says:

    blir skikkelig misunnelig på deg Ö

  5. Vebjørn Says:

    Torsdag? Bacon? Hadde bere morgonane i vekedagane vert sånn her òg.. ;-D

  6. Trine Says:

    Huset deres var utroooolig fint!:)

  7. Karianne Says:

    Digger stilen din! (:

  8. noraalba Says:

    hahaha

  9. Victoria Says:

    Du er kjekk!
    men det visste du vel? 😉

    Har sett den genseren på MA!

  10. GiantLundstein Says:

    s: det er ikke så deilig heller, men ser fresht ut tho!;p

  11. GiantLundstein Says:

    Trine: Haha, ja. Vi trives i boden vår (:

  12. GiantLundstein Says:

    Victoria: Takk! Hehe. Du har helt rett;p

  13. christina Says:

    finnes det brått gutter med bra stil…?
    Det må jeg si, det tok sin tid.
    Genseren din er digg, på deg.

  14. DanbyChoi Says:

    JOHO!!
    Det er ikke så vanskelig da…

    Men alle er ikke smarte enough 🙂

  15. Nadda/Marykeds Says:

    Jeg FALT av stolen da jeg leste det nederste! Du er virkelig kul, som Nora sa!:)

  16. Nadda/Marykeds Says:

    Og btw! Du kler gensern «mest»

  17. Nadda/Marykeds Says:

    Du er guttebloggen som jeg MÅ lese, fra nå av:) Ok?
    Skal nok sette meg ned med en chailatte, og eyepacthes når jeg leser den!

  18. Nadda/Marykeds Says:

    Takk SØTNOS! haha. Du er på favs på min dota!:)

  19. Monica Says:

    UTROLIG bra blogg ! 🙂

  20. GiantLundstein Says:

    Nadda/Marykeds: Thanks alot! ^^

  21. GiantLundstein Says:

    Monica: Tusen takk. Veldig gøy å høre! (:

  22. mariauranaune Says:

    Utrolig kul stil :- )

  23. oda Says:

    elsker både bloggen og stilen din, du er også utroooooolig kjekk!

  24. S Says:

    hyggelig å dukke opp på en morsom blogg etter en slitsom kveld! likte bloggen din veldig godt må jeg si (; også skader det så absolutt ikke med en stk. kjekk kar på bildene 🙂 ha en fortsatt strålende kveld!

  25. Trude Says:

    Eg elsker den grå genseren din:D hva butikk kjøpte du den disel genseren på? svar 😀

  26. tonjehamnes Says:

    digg stil, og utrolig kul blogg ; D

  27. RIKKE Says:

    rå stil 😉

Legg igjen en kommentar

