Aint no party like a Bloc Party!

The weekend is upon us, men kjenner ikke så stor forskjell for jeg har jo hatt vinterferie nå og det har vært deilig skal jeg si dere. Så for dere som henger litt etter, gled dere og nyt den!

I kveld skal jeg og noen venner ut på byen, blant annet Ida, den søteste! Planen er vel at vi skal på Gabler, men kjenner jeg Ida rett, så kan hva som helst skje. Uansett, så blir det nok gøy. Så hvis dere ser oss, kom bort og ta en dans da vel. Regner med å bli henta i limmoen og tar natten på Hvitsten Gods, hvis boblebadet er klart når jeg kommer da hvis ikke så er det ingen vits!

Men det beste av alt skjer ikke før etter helgen. Man kan vel kalle det den beste avslutningen på en herlig ferie! På mandag skal jeg nemlig på Bloc Party konsert! Fytti f*&%. Dere vet ikke hvor stort dette er for meg.

Simen, Axel og jeg skal ta av som bare det, tro meg. Tror nok vi kommer til å varme opp med et par pils også. I tillegg så har jeg planlagt å møte Henkiz Lenkiz. Kommer nok ikke til å klare å gå på skolen dagen etterpå, men det er faktisk verdt det til tusen!

randomize

Sunday – Bloc Party

Noen andre som skal dit eller?

G.

15 kommentar to “Aint no party like a Bloc Party!”

  1. maddiiee Says:

    høres ikke dumt ut, kjetil! 🙂 kos deg

  2. GiantLundstein Says:

    maddiiee: I will !! (:

  3. iidahelene Says:

    Kjeetil 🙂 Må snakke om ikveld<3<3 kan du sende en melding til 97954270 så jeg kan ringe deg opp etterpå? Ilu

  4. ingridcharlotte Says:

    jeg skjønner hvor stort det er for deg ! Jeg skal 🙂

  5. oo Says:

    hvor holdes dette`?:P

  6. GiantLundstein Says:

    IngridCharlotte: Wuhu! Kom bort hvis du ser meg da!;D

  7. GiantLundstein Says:

    oo: Dette er på Sentrum Scene i Oslo! Cant wait!

  8. Nadda/Marykeds Says:

    Nei, for jeg er 16! F@!456 blir så sur av å høre på at bloc party kommer, og at de skal spille, og at de befinner seg en halvtime unna meg! 😦

  9. Nadda/Marykeds Says:

    :(! Kos deg, og kos deg for meeeeeg og!

  10. Silje Says:

    Bloc Party!!! Jeg vil dit, men har ikke mulighet 😦 ..Ha det topp på konserten da!! =D

  11. marieamandaagapi Says:

    Å så koselig at du kom i dag 🙂 Håper dere får det gøy i kveld!

  12. narges Says:

    eey, kult! 😀 lag header med det her bilde da. det va både kult og fint 🙂 tihi

    https://lundstein.files.wordpress.com/2009/02/snowsnow.jpg?w=450&h=222

  13. Jenny Cecilie Says:

    tror jeg henger litt etter, kom ikke over bloggen din før nå. 🙂
    Hahaa, digger deg allerede etter jeg så videobloggen, «jeg er eeeeehhhheh 18 år. :)» soet!

  14. maren Says:

    jeg skal dit! sammen med henkebassen, så du ser meg sikkert :*

  15. cecilie Ailin Says:

    gash, I envy you ass! hadde gjort mye for å få dratt dit ;(
    – bloggen din var super btw! skal stalke bloggen din from now on tenker jeg 🙂 hiho.

Legg igjen en kommentar

