Siste del! Gimme what you got og vinn!

Vinneren av gårsdagens solpass var: Magda – (Riktig svar var Helena Bonham Carter!)

Endelig klarte jeg å finne et bilde som var litt vanskeligere, men fortsatt, creds til dere som klarte det! Helena Bonham Carter er virkelig et talent uten sidestykke.

I dag er siste dagen for konkurranse og da er det viktig at alle dere som ikke har vunnet prøver seg. Husk at det er fullt mulig å vinne! Hvem som helst har muligheten!

Dagens oppgave er så lett som at dere skal bare legge igjen en morsom kommentar! Viktig at dere er kreative, og får dere meg til å le så er det mye større sjanse for at dere vinner! Enten dere har tørr humor eller ikke, jeg liker å le så give your best shot!

saynomore

Hope you feel the same way as these pretty folks!

38 kommentar to “Siste del! Gimme what you got og vinn!”

  1. JULIE AIDA Says:

    jeg kan prompe med musa mi, bare spør MA

  2. Ragne Says:

    Alle barna het lars, unntatt ola, han het per : D
    åå, jeg ler meg i hjeel. Jeg har utrolig dårlig humor xD

  3. Christine Says:

    Kult. Jeg kan verdens beste vits. Here it goes:

    Det var en gang en høne. Som gikk forbi et tre. Og oppi treet satt det en ku.
    Så sier høna «sitter du der du a, kua?» «ja, det gjør jeg.»

    Blir jeg ikke brun nåå så..

  4. DanbyChoi Says:

    Husker du hvem som ga deg ditt første (og det du fortsatt bruker) Brun & Blid-solkort med Kristian Kjelling på med 100 kroner i gratis? 😉

    Koz å klemzy

  5. s Says:

    på asylmotaket kom det en araber , så spør hu dama som jobber der :
    sex?
    han bare : Yes 4 times a day
    dama: no no , male or female ?
    han : males , females somtime camels .
    hahhahah *ler*

    😀

  6. GiantLundstein Says:

    s: HAHAH! Den var lættis. Lo for meg selv der as.

  7. Tonje Says:

    To mannlige svensker resier til USA. Da de er kommet fram og går på gaten, går det to kvinnelige amerikanere forbi dem.
    Den ene damen sier: «What a hansome face».
    Svensken hun sa det til: «Nej, det var inte jag som feis».

    Haha=P

  8. Therese Says:

    det var en gang to boller som var ute og fløy. så falt den ene ned, vet du hvorfor? boller kan ikke fly!
    så var det en gang to elger som var ute og fløy. så falt den ene ned, vet du hvorfor? han fikk en bolle i øyet.
    høhø 🙂 var ikke den best, så får jeg kjøpe meg inn ved å si at jeg kan døpe min fremtidige lama for Kjetil i stedet for Mambo

  9. Yari Safari Says:

    To fyllebøtter satt i en bar da den ene begynte å fornærme den andre.

    – Jeg har ligget med moren din! ropte han.

    Det ble helt stille i baren, og alle ventet på hva den andre ville gjøre.
    Førstemann satte i gang med å rope igjen:
    – Jeg har ligget med moren din, sier jeg!

    Den andre kikket opp og sa: – Gå hjem nå, far, du er full!

  10. Monica Says:

    To foreldre skulle skilles ,også var de i retten om foreldre omsorgen.
    Etter en stund spør dommeren barnet : Vil du bo hos faren din?
    Nei, for han slår meg, svarer ungen.
    Dommeren: Vil du bo hos moren din da?
    Barnet: Nei, for hun slår meg også.
    Dommeren: Hvem vil du bo hos da?
    Barnet: Chelsea FC for dem klarer ikke å slå noen.

  11. Karoline Says:

    creds til deg hvis du orker å lese alt dette

    Bin Laden jr: Pappa, jeg fikk feil på prøven i dag.
    Bin Laden: Hva fikk du feil på da?
    Jr: – Jeg sa at Eiffeltårnet er større en World Trade Center
    Bin Laden: Rolig sønn dette ordner pappa

    og

    Kjære mottaker, du har akkurat mottatt et svenskevirus. Da vi ikke er så teknisk begavet er dette et MANUELT virus. Gjør følgende: Gå inn på Min Datamaskin og slett alle filene du finner. Takk! Ukjent svensk hacker

    og

    To tomater gikk over en vei og så kom det en lastebil, begge slapp så vidt unna. Da sa den ene tomaten til den andre:
    – Du skulle jo liksom blitt kjørt over du! Nå er hele vitsen ødelagt. (OooOo, tørr og kjedelig :))

    ooog til slutt:

    Politibetjenten: De kjørte mot rødt lys. Det blir en bot på 5200 kroner. Hva var navnet deres?
    Bilisten: Jaroszacack Koretszkenitzkyin Johohaz junior.
    Politibetjenten: – Ok, det får gå for denne gangen

    btw, jeg synes du kan videoblogge litt (:

  12. Emilie O. Says:

    Dette er den beste vitsen EVER >:) les hele! 🙂

    Det var en papegøye og en sjømann som var ute og seilte på havet. Sjømannen tok opp farten, så sa han:
    «Vi kjører i 50 knop»
    Så satte han opp farten mer.
    «Vi kjører i 100 knop» skrek han.
    De kjørte så fort at båten begynte å lekke.
    «Nå må vi sette proppen i!» sa han.
    Da dro de til land. De stoppen ved en kirke for å få råd.
    Der leste presten fra bibelen, om og om igjen. Han stoppa aldri.
    Da sa papegøya:» Vi kjører i 50 knop, vi kjører i 50 knop»
    Presten prøvde og overgå stemmen til papegøya og leste enda fortere.
    «Vi kjører i 100 knop, vi kjører i 100 knop» sa papegøya.
    Da var det en dame som tisset på seg i kirken.
    » Vi må sette proppen i, må sette proppen i» sa papegøya ;D

    HAHAHA, ler meg i hjel 😛
    Vet jeg har dårlig humor ;D

    ;Emilie Oline 😎

  13. s Says:

    et sted i afrika gikk det en mann lags gata.
    pluttselig så han en bæsj på veien , han bare WE ARE FAMILY !
    HHAHA ( IKKE RASISTISK MENT) skjønte du den xD? (det var lik farge på mannen og bæsjen)

  14. s Says:

    på en resturant satt det en svenske med en tyggis og en norsk mann som leste avisa. svensken bare : unskyld , spiser dere syltetøy i norge?
    han norske bare: ja sefølgelig ! å så domt på han.
    svensken: det gjør ikke vi vi spiser bare frisk frukt og resten resilkuleres og blir til syltetøy som sendes til norge.
    nordmannen ble irritert og spurte svensken
    – har dere sex i sverige
    svensken: ja seff.
    nordmannen : hva gjør dere med kondomen etter det`?
    svensken: vi kaster den
    nordmannen: jøss det gjør ikke vi , vi resilkulerer den og gjør den om til tyggis til svenskene.

    Hahah 😀

  15. Tonje Says:

    Nå slår jeg til med noen fler blondine vitser. Du er jo brunette, så det er safe:P Håper du får deg en god latter:P

    Gravid kvinne til advokat: Jeg tror mannen min er utro.
    Advokaten: Hvorfor det?
    Blondinen: Fordi alle svangerskapstestene viser at mannen min ikke er faren til barnet mitt…

    Hvorfor kan ikke blondiner skrive tallet 11?
    – De vet ikke hvilket ett-tall som skal fremst.

    Hva kaller man en flue som surrer rundt inni hodet til en blondine?
    – Lost in space…

    Hva gjør en blondie når hun holder seg på hodet?
    – Prøver å holde på en tanke.

    Hva kaller man en blondine med to hjerneceller?
    – Gravid…

  16. s Says:

    det kom en blondine inn i en hvitevarebutikk og spute
    – selger dere mobiltelefoner her?
    – Vi selger ikke til blondiner. sa mannen bak kassa
    blondia gikk hjem og farga håret og kom tilbake.
    – selger dere mobitelefoner her `?
    mannen bak kassa svarte som før
    – vi selger ikke til blondiner
    sa svarte blondina:
    – mn hvordan vet du at jeg er blondine ?
    mannen svarte hyggelig
    – du er i en hvitevarebutikk ..
    haha LÆTTIS har så dårlig humor xD

  17. s Says:

    det var en gang 2 fiskeboller som klatra opp i et tre, så dann den ene fiskebolla ned også sa den andre; brakk du noe ?

    skal vinne 😀

  18. s Says:

    det var en gang 2 svensker som var på fisketur, de fannt en bra plass med masse fisk og begynnte å fiske.. etter en liten stund fikk han ene fisk og tokk den oppa av vannet, så spurte han; hvordan skal vi drepe den? han andre sa; hit med den, jeg kan drukne den

    hahahah:P

  19. Kristin Says:

    Prøver en vits:
    Lille Ole står på gangen og krøker seg av latter.
    Rektor kommer forbi, stopper og spør:
    Hva ler du sånn av da gutt?
    Ole: Jeg feis iklassen!
    Rektor:Er det noe morrsomt da?
    Ole: ja! jeg ble kastet ut på gangen, mens alle andre ble sittende inni drittlukten.

  20. DanbyChoi Says:

    OK – s, vitsene dine sugde, så her kommer jeg med noen 🙂

  21. DanbyChoi Says:

    Det finnes tre forskjellige typer mennesker her i verden.
    1) De som kan telle
    2) De som ikke kan telle

  22. DanbyChoi Says:

    Det var en gang tre hester som var på en bar. De snakket. De snakket om løpet de gjorde tidligere den dagen. Det var hesteløp!

    Hest 1: Det var noe rart som skjedde i dag… Det kom noe som stakk meg i rumpa, så løp jeg så utrolig fort, og så i mål, så vant jeg!

    Hest 2: Hææ?! Det skjedde jo nøyaktig det samme som meg for to uker siden! Jeg fikk et stikk i rumpa, så løp jeg drit fort inn i mål på 1. plass!

    Hest 3: OI! Dere sier det som skjedde med meg forrige løp! Jeg fikk noe i rumpa og spurtet rett inn i mål som første-hest!

    Da kommer det en hund bak dem og sier: «Hei! Unnskyld, men jeg overhørte hva dere sa… Og det skjedde faktisk med meg en gang på hundeløp også!»

    Hestene: «HÆ?! – EN SNAKKENDE HUND?!»

    (HAHAHHAHAHA, KJETIL! Maggz)

  23. DanbyChoi Says:

    Det var en gang to menn som gikk over en bru… Så sa den ene: «Å» sa den andre!

    AHHAHAHA

  24. DanbyChoi Says:

    Hvordan få fire homser på en krakk?
    – Snu den opp ned!

  25. DanbyChoi Says:

    Ei norsk, ei italiensk og en engelsk dame sitter sammen med en nonne og snakker om hvordan de benevner de mannlige kjønnsdeler.
    – I Norge kaller vi den for en snøball. Jo mer man klemmer den, jo hardere blir den, sa den norske.

    – Vi kaller den for sceneteppe, sa den italienske damen, fordi den går ned etter hver akt.

    – I England kaller vi den for «gentleman» fordi den reiser seg for damene.

    – Vi nonner kaller den for legenden. Alle har hørt om den, men ingen har sett den»

  26. annie Says:

    – Jeg har ligget med moren din! ropte han. Det ble helt stille i baren, og alle ventet på hva den andre ville gjøre. Førstemann satte i gang med å rope igjen:

    – Jeg har ligget med moren din, sier jeg! Den andre kikket opp og sa: – Gå hjem nå, far, du er full!

  27. s Says:

    HAHA! DanbyChoi dine sugde!
    Her kommer en av mine geniale til :

    Det var en gang to bananer var ute og gikk. En grønn og en gul.
    sSå hoppa den gule bananen bak et tre, og hoppa fram igjen og ropte: BØØØØ
    da sa den gule bananen: Du er så umoden

    Hahahahaha den var eid! IN YOUR FACE 😉

  28. DanbyChoi Says:

    Det var to homser som satt i ett boblebad. Plutselig steg en klatt sperm opp. Den ene sier:

    – ÆSJ SITTER DE HER OG RUNKER I BOBLEBADET MITT ?!

    Den andre:

    – Nei! jeg bare prompet

  29. s Says:

    Det var en gang svensken, dansken og nordmannen som skulle sove på samme rom på et hotell. Det var bare 1 seng, så alle måtte ligge i den ene (svensken og dansken på sidene, og nordmannen i midten). Senere på natten sovnet alle tre. Når de våknet på morgenen så sa svensken: Jeg drømte at noen tokk meg på kukken i natt!!
    Dansken sa at han også hadde drømt det…Da sa nordmannen: jeg drømte at jeg gikk på ski med 2 korte staver!!!! xD

    hahahah *ler* 😀

  30. Karoline Says:

    Klokken nærmer seg 03.30, og de eneste som sitter i baren er en søvnig bartender, en heller sliten type og en dame som definitivt har sett bedre dager.

    Den slitne typen sier til bartenderen: -Hei, kompis, miks meg en dobbel Gin & Panic.

    -Du mener vel Gin & Tonic?
    -Niks, jeg mener Gin & Panic. Klokken er straks 03.30, jeg har drekki hele kvelden, og den eneste dama i lokalet er fortsatt støgg som en setefødsel.

    oooog

    Ei kvinne fra nordnorge gikk inn på en butikk i Oslo;»Æ sku hadd ei flaske sjampo.» «Er det til fett hår?» «Næ æ du tuilatt, det er for håre på haue.»

  31. Madelen Says:

    Okm jeg vet jeg skulle ha kommentert, men det hadde sett litt dumt ut om jeg skulle ha prøvet og skrive hvordan filmene var…så isteden for det måå du se på dem! Haaaaaha :D!

  32. katinka Says:

    Hvor mange svensker trenger man for å skifte ei lyspære?

    Svar: Fem. En til å holde pæra, og fire til å snurre svensken rundt.

    tehhee, jeg ler like godt hver gang 😀
    forresten, var for første gang innom bloggen din idag, la den til i favoritter jeg 😀 !!

  33. katinka Says:

    «Skygger er så jævlig wannabe, de hermer jo etter ALLE!» tihi

  34. Karoline Says:

    En pakkis kom ut fra akupunktur, han hadde glemt 2 nåler i panna.
    på bussen stirrer en dame. «har du aldri sett en pakkis før?»spør han
    Jo men aldri en radiostyrt..

    og hva står VISTA for? Virus Infected System Try Apple.

  35. katinka Says:

    på nyttår*
    ‘åh, det føles ut som om det er et år siden vi feirte dette sist!’

    :D:D:D:D

  36. Victoria Says:

    Svenskene sier de stammer fra apene…
    Apene nekter..!

    hoho 🙂

  37. Christine Says:

    OK, mitt bidrag til humor-spalta. heeeelt drøyt morsom!

  38. Fata Says:

    Rompelo er fetere enn navlelo

Legg igjen en kommentar

