Endelig ferdig! Gratulerer alle sammen.

Aller først vil jeg gratulere gårsdagens vinner av et solpass til en verdi av 100kr nemlig: Danby Choi! – (Mange kommentarer og flere utrolige lættise vitser. Den med krakken tok kaka!)

Da er alle vinnerene klare og de er følgende:

– Danby Choi
– Magda
– Theea
– Arman
– Haakon
– Shårty
– Ingrid Moseng
– Lene(:
– Andreas

Gratulerer alle sammen og helt til slutt vil jeg takke alle som har deltatt! Men jeg har en gladnyhet. Siden denne konkurranseuken gikk så bra som den gjorde, så har jeg fått muligheten til å dele ut flere solpass i senere tid, så det er bare å følge med!

PS: Alle som har vunnet MÅ sende navn og adresse til, kedil_91@hotmail.com

yiih2

Dere får ha en god natt!

G.

5 kommentar to “Endelig ferdig! Gratulerer alle sammen.”

  1. iidahelene Says:

    Hei, du er digg da

  2. tinekatrine Says:

    wiiii. når skal vi sette sammen kul fotoshoot? >;D

  3. Elin w Says:

    Kjempe fresh blogg:)

  4. Nadda/Marykeds Says:

    Hva gjorde DU hos MA?:p

  5. Stine Says:

    Jeg trenger svarte wayfarers.

Legg igjen en kommentar

