Rød og blå, utkjørt og trøtt..

Denne helgen har ikke vært annet enn en heftig rollercoaster. På fredag var jeg på byen og som noen fikk med seg, så var jeg også en tur innom MA.  Vær vennlige og ikke spør hvorfor.. (Måtte møte CC der).

I går var jeg invitert til en herlig kosekveld hos Alexander (norske talenter!) sammen med noen gode venner. Lenge siden vi arrangerte sånne kvelder! Vi gjorde alt fra mørkgjemsel til spiritisme og vi hadde det utrolig koselig. Skal ikke så mye til egentlig. Deretter tok jeg turen til Hvitsten Gods hvor vi SERIØST chilla med champis i jacuzzi’en. Denne gangen var limmoen erstattet med en taxi. Haha.

wbmix2

wbmix

wbmix3

wbmix41

wbmix5

Grunnen til at jeg er så sliten er fordi det ble en lang natt og en veldig hard og lang treningsøkt på Oslo Streetdance Studio idag. Men tro meg, jeg nøt hvert minutt! Har savna å danse i ferien, virkelig. I tillegg så hadde vi, med søte Kimhye i spissen arrangert et ørlite «loppemarked» hvor freshe klær ble solgt. Da fikk jeg med meg en ubrukt Pa:nuu tee og et fresht Svea skjerf for 200kr. Det er ikke verst skal jeg si dere. (Bilder kjem).

Så tidlig som klokken 8, så tar jeg kvelden.
BLOC PARTY I MORGEN!

G.

15 kommentar to “Rød og blå, utkjørt og trøtt..”

  1. MADELEINE Says:

    Jacuzzi? Mmh! Hørtes nice ut 🙂 Spiritisme har jeg aldri vært med på, men det virker sykt moro.

  2. Bettina Says:

    Hundebilde 😀 hihi. Det var koselig igår, men du må legge ut videoen med spiritismen, OMAR. haha!

  3. GiantLundstein Says:

    Bettina: Skal fikse det! Mikse og trikse litt så jeg slitter å legge ut 20min med lok. Haha.

  4. m.e Says:

    åja :). Måtte bare spørre, var ikke sikker om det var humoristisk eller ikke… Man vet jo aldri, er jo noen som lever sånn.
    Men da er jeg med ;D

  5. GiantLundstein Says:

    m.e: Jeg skal ikke si at jeg ikke liker å skjemme meg bort, men det varer ikke så lenge. For når jeg først har skjemt meg bort, så er det ikke mer å skjemme bort for. Haha.

  6. m.e Says:

    Nei. Der er du hvertfall ikke alene. Morro det, men mindre gøy når du har brukt opp alt 😦 Det er jeg et geni på. Lykken varer altfor kort. 😦

  7. Sissel Pettersen Says:

    Hey hey, jeg var følger nr 51 🙂

  8. Mats Says:

    Jeg misunner deg! Bloc party D:

  9. Henke Says:

    hallo, ikke brief med bloc party. får kanskje ikke dratt alikevel……..

  10. marieamandaagapi Says:

    Mja, har hørt noe om det. Hvor bra blir det på en skala fra 9 til 10?

  11. iidahelene Says:

    haha, er bilde nr 2 av CC? Nice pose

  12. JULIE AIDA Says:

    awwwww I LOVE YOU TOO :DDD

  13. mari Says:

    bloc party , din heldige gris ;D

  14. GiantLundstein Says:

    iidahelene: Haha ja det er CC! Etter et en hel mickey finn, halv flaske tyrker og mange slurker av min vin. Du skulle sett henne worke kameraet as! Hoho.

  15. Marie Amanda Says:

    Hah, gleder meg! Har hørt om parodien ja, blir morsomt å se hva dere har fått til. 🙂

Legg igjen en kommentar

