Det var ikke en drøm, det var Bloc Party.

Gårskvelden gikk bedre enn jeg noen sinne kunne forestilt meg! Så fort vi kom inn, så var det et band som heter Delphic (tror jeg) som varmet opp. Og til min overraskelse, så var det utrolig bra!

Tilslutt var det tid for heltene mine, og jeg var i transe fra første stund. Jeg mener det, fordi det er mye jeg ikke husker helt (kan skyldes noen av de pilsene jeg drakk), men en ting er sikkert og det er at det var det beste jeg har opplevd. Elsker dem, dypt.

En liten morsom detalj fra gårskvelden var at to jenter fra Aalesund kom bort til oss, og spurte «Er du kjetil? Bloggeren?», for jeg hadde bedt de som skulle dit komme bort hvis de så meg. De var utrolig søte og hyggelige, Ingrid og Ida! Så fortsett slik! Ida tok mange bilder igår, så så fort jeg får fatt i dem så kommer det nok noen bilder ut skal dere se!

bp-002-copy

bp-004-copy

bp-008-copy

Jeg synes faktisk Axel ligner litt på Kele Okereke! Hoho.

Nå er det revytid! (Outfitbilde kommer senere, idag var jeg fresh!)

G.

5 kommentar to “Det var ikke en drøm, det var Bloc Party.”

  1. JULIE AIDA Says:

    tror ikke på at du var fresh!!!!!! PROVE ME WRONG PLX

  2. s Says:

    det første bilde er det alex eller han nederste `? 😀

  3. Monica SNØ Strand Says:

    haha i dag var jeg fresh<3

  4. Linn Says:

    du er så fresh

  5. Irma Says:

    åå! var du på konserten?! 😦 hvor bra var den på en skala fra 1-1,5 mill? jeg var komplett blakk og prøvde å glemme konserten. let it flow with the past lissom.

Legg igjen en kommentar

