Enkelt og greit.

I dag fikk jeg brukt den nye tee’en min, og jeg digger den. Den er søt og stylish at the same time.

revy

Sa jeg følte meg fresh, var sant. Men dette bildet ble tatt etter 2 timer med dansing.. Fortsatt, t-skjorta er deil!

Nå hører jeg juicekartongen skrike! Helt siden i går har jeg vært ekstremt tørst. Drukket hele tiden, ikke rart egentlig. Forresten så har alle vinnerne fått solkortene sine. Jeg fikk høre det fra de første allerede istad, så dere heldige vinnere, vær så god!

Juuuuuice!

G.

18 kommentar to “Enkelt og greit.”

  1. JULIE AIDA Says:

    juice er godt.

  2. kimhye Says:

    hahahha
    T-skjorten min gjør sin egen lille karriere på internett 🙂
    Men du kler den bedre enn meg!
    Synd du ikke fikk danset med oss idag, hadde en FET session
    idag med franskmannen.
    C yah!

  3. GiantLundstein Says:

    kimhye: haha, ja. den gjør det godt! haha. må takke nok en gang da sugar.
    åååh, hater å gå glipp av dine sessions. men så fort revyen er ferdig så skal du få piske meg på trening!! haha (hørtes kinky ut, men du skjønner hva jeg mener!

  4. MADELEINE Says:

    Ooh, den var søt!

  5. Nadda/Marykeds Says:

    Du er søt i den da!

  6. Ida Says:

    Superfin t-skjorte;-)

  7. maddiiee Says:

    fiiiiin

  8. s Says:

    KONGEDIGG !

  9. sarajohanne Says:

    Hvaslags juice da, liksom?

  10. niinaroen Says:

    haha, enorm tee 😀

  11. GiantLundstein Says:

    sarajohanne: meierienes appelsinjuice, veeeel. hva trodde du liksom.. hoho.

  12. elma Says:

    Har ikke lest bloggen din så ofte, men det jeg ser av antrekkene dine på bilder; Liker jeg 😉

  13. GiantLundstein Says:

    niinaroen: enorm?:p

  14. GiantLundstein Says:

    elma: tusen takk! det er godt å høre!(:

  15. marnaa Says:

    råå tee 😀

  16. DeadBarbie Says:

    Ah , den likte jeg !
    HEI, du må ikke drikke juice, drikk sjokomelk<3 Hjelper musklene etter trening/dansing vettu 😀

  17. Silje Says:

    tee’en din var herlig!

  18. Kulekamilla Says:

    fet tee!

Legg igjen en kommentar

