Bildene fra konserten!!!

Da har Ida og Ingrid endelig klart å legge ut bildene fra konserten! De ble bra og jeg savner det allerede.. Må si at Ida og Ingrid var søte som kom bort, de gjorde kvelden bedre!

n905410486_5848729_2886

n905410486_5848726_2161

n905410486_5848737_4913

n905410486_5848738_5170

Jeg synes jeg ser litt gira ut. Hvorfor det tror du?

Forresten så gikk intervjuet mitt i dag veldig bra! Takk for at dere ønsket meg lykke til, det hjelper alltid litt. Snart skal jeg poste en video til dere, så følg med!

G.

9 kommentar to “Bildene fra konserten!!!”

  1. Henke Says:

    jeg liker det siste bildet!

  2. GiantLundstein Says:

    Henke: Det var sååå gira jeg var hele kvelden! Haha.

  3. axel Says:

    hehe..sjekk fyren oppe i hjørnet på bilde #2. kan ikke skjønne hvorfor du er gira ass!

  4. GiantLundstein Says:

    axel: hahaha, så det. han gjorde bildet en smule mer lættis.
    nei, skjønner det ikke jeg heller..

  5. Monica SNØ Strand Says:

    aw, du er så herlig

  6. ingridcharlotte Says:

    tror du ser gira ut fordi e står bak de ! haha, tssth

  7. Mats Says:

    Noen misunner deg.

  8. Lamija Says:

    Jeg misunner hun jenta som klemmer Kjetil :/ ahh
    lættis bilde av deg da 😛

  9. carropus Says:

    Dette så gøy ut 🙂

Legg igjen en kommentar

