Jobbintervju idag.

For øyeblikket har jeg planta rompa på en stol inne i Samfunnsøkonomiklassen, og Hasse er like treig til å komme i gang som alltid. 15min for å være presis. Jeg utnytter sjansen til å fortelle dere at i dag skal jeg på enda et jobbintervju! Denne gangen er det på Urban på Kolbotn Torg. Føler jeg virkelig passer til denne type klesbutikk, så jeg får bare krysse alt det går an å krysse.

Resten av dagen skal jeg tilbringe på jobben, er jeg redd. Jeg er glad i dag, men det er nok for å skjule at jeg er sliten. Jeg er sånn noen ganger. Derfor blir det kjedelig på jobben.

kjetil

Jeg er flink til å forklare ting på tavla…

G.

9 kommentar to “Jobbintervju idag.”

  1. DeadBarbie Says:

    Hehe, det var godt å høre at jeg ikke er den eneste som drikker mye av det. Men nei nå må du gi deg, nesquick er hvertfall mye bedre enn Oboy! 😀

    Samføkonomi, huff. Lykke til på jobbintervju, Urban er jo drittfett.

  2. DeadBarbie Says:

    Neeei hallo! Du og du. Hva skal man gjøre med sånne som deg. Oboy. Tss :p

  3. ingridcharlotte Says:

    Lykke til ! Føle på me at du får jobben 😉

  4. GiantLundstein Says:

    ingridcharlotte: takk søte deg! (:

  5. Henriette Says:

    Oi, shit. Jeg må få meg en jobb snart!
    Vi får håpe du får den da 😉

  6. Caroline Says:

    Lykke til med jobbintervjuet, da! 🙂

  7. Monica SNØ Strand Says:

    Skal du ha to jobber? Good luck anyway! De kan ikke si nei til en kjekkas som deg:)

  8. sarajohanne Says:

    Får håpe du får jobben da! 😉

    Men, jeg bare nevner – du er mye kjekkere på alle andre bilder du poster enn headeren, så jeg synes kanskje du burde bytte header. Min mening, altså. Eh og det var ikke ment frekk.

  9. Linn Says:

    Lykke til! 🙂 se så søt du er, aa.

Legg igjen en kommentar

