Nå kan du faktisk bestemme!

Har fått veldig mange gode tilbakemeldinger på den nye headeren min, men det var også noen som ikke likte den. Derfor har jeg bestemt meg for å gi dere muligheten til å velge mellom noen nye jeg har lagd. Jeg har bestemt meg for å holde meg til simple and stylish-stilen og jeg liker den.

headerenkel2-copy1

A

header-snow

B

header-colours

C

Er litt stolt over å ha lagd dem selv egentlig, men jeg skryter ikke altså! Si hvem dere vil ha og hva dere synes!

Hvis du vil ha beskjed når jeg oppdaterer, så følg meg her!

widget8

G.


47 kommentar to “Nå kan du faktisk bestemme!”

  1. tessa Says:

    den neederste :).. ❤

  2. tessa Says:

    ps: du er søt:)

  3. GiantLundstein Says:

    tessa: du er søt!

  4. aarvig Says:

    B! 🙂

  5. tessa Says:

    vi er søte<3 du mest 🙂

  6. Malin Says:

    B 🙂

  7. narges Says:

    jej 😀 du må ha B uansett ka dem andre sier 😀

  8. hvertfall ikke erlend Says:

    c eller b klarer ikke bestemme meg!

  9. Agnethe Says:

    B, det var dødst stilig ! 😀

  10. Tonje Says:

    C:)

  11. a Says:

    B var finest!:)

  12. ingridcharlotte Says:

    B !

  13. Veronika Says:

    B 😀

  14. Maiken Charlotte Says:

    Jeg ville valgt B 🙂 Love it.

  15. Marita H. Says:

    C var digg ! 🙂

  16. Marianne Says:

    B 🙂

  17. Heidii Says:

    Klart B! handsome one (:

  18. Karoline Says:

    åå jeg likte alle!
    B eller C, eller jaa..
    ta B 😀

  19. Beate Says:

    C

  20. selma Says:

    siste helt klart 😀 søtn

  21. Marie Says:

    C var finest, men du er lett finere!

  22. sarajohanne Says:

    C var best. A og B var fine de også, men C var best som header. Fint bilde og! : )

  23. Mats Says:

    C var fresh

  24. Monica Snø Strand Says:

    ååh, velg C kjetil. Noe så herlig. fine farger, fin du

  25. Monica Snø Strand Says:

    Forresten liker jeg sykt godt den du har nå. Men du var så jævlig søt på C:D

  26. carropus Says:

    Syns alle var like fine jeg, men går for B 😉

  27. benedicte Says:

    b eller c! likte c best:)

  28. iidahelene Says:

    Nederste ❤

  29. Linn Says:

    jeg må si B 😀

  30. Jenny Cecilie Says:

    B, ofc 🙂

  31. mia Says:

    B!!! love the shades

  32. emliia Says:

    B 😀

  33. Sebastian Says:

    B!

  34. Peernille Says:

    C, lett !

  35. Alexander Soelberg Says:

    BBBBBBBBBBBBBBB<3333

  36. Line Says:

    b

  37. m.e Says:

    B var nesten like fet som deg, så den passer 😀

  38. marieamandaagapi Says:

    B såklart. Queen B 🙂

  39. tea Says:

    jeg likte nummer C 🙂 fine farger og cute face ❤

  40. Stine Helene Says:

    C! fargerik og fresh 🙂

  41. MADELEINE Says:

    Alle var veldig fine på hver sin måte! Hva med å bytte litt på?:) Den nederste var fresh pga fargene og øynene dine!

  42. Arman Says:

    Den siste var kjempetøff! ;-D

  43. GiantLundstein Says:

    Madeleine: Ja. God idé Madeleine. Bytter etter humøret mitt, hoho! Jeg liker variasjon, og det virker jo som om hvis jeg bytter litt på så er det flere som blir fornøyde! Enkleste, og det beste!

  44. Nagini Says:

    B! 🙂

  45. DeadBarbie Says:

    Oj oj, B var klar favoritt !

  46. Merete Karola Says:

    Nr B syntes jeg er finest 🙂
    http://meretekarola.blogg.no

  47. jessicakristiansen Says:

    jeg synst A var finest jeg 😛

Legg igjen en kommentar

