Astrup Fearnly

I dag var det bytur med klassen, noe som er ganske utenom det vanlige hvis man går på Ski videregående skole. Det var i forbindelse med norskfaget, så vi var innom National Galleriet og samtidsmuseet, Astrup Fearnly.

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så interessert i samtidskunst på så kort tid, men jeg ble faktisk medlem av Astrup Fearnly museet og har planer om å returnere dit i fremtiden, uansett hvor geek det høres ut.

oslotur31

oslotur2

oslotur

oslotur4

Kaksekidza!

Skjønte ikke helt greia med den «Gay Kids» utstillingen. Det stod at det var hundrevis av barn som har homofile kjærester i Norge og langs hele veggen var det bilder av barn og babyer. Har babyer homofile kjærester? Tror jeg må ha misforstått..

Følg med på Norske Talenter i dag, for idag skal Urban Tribe på scenen! Heia Carina, Oda og resten av chicksa!

G.

16 kommentar to “Astrup Fearnly”

  1. soniasande Says:

    haha 😀 elsker det!

  2. Monica Says:

    Jeg blir seriøst med neste gang du skal dit. LØV it.

  3. MADELEINE Says:

    Så fresht kledd du var 🙂

    Gaykidz er kult!

  4. Fay Says:

    Shit!! kanskje det er håp for at du en gang kan bli interessert i poesi også kjetil!

    trodde aldri dette skulle skje deg….

  5. Lamija Says:

    hvorfor melder ikke du deg på NORSKE TALENTER?
    da vet jeg om en som ville stemt på deg 😀

  6. sarajohanne Says:

    Det de mener med «Gay kids» er rett og slett at alle homofile har vært barn.

  7. Karoline Says:

    Urban Tribe, wow, de så veldig flinke ut selv om man bare fikk se et par klipp (:
    er Soulstars med på Norske Talenter?

  8. Victoria Says:

    Når jeg ser på deg, får jeg lyst til å tane 😉

  9. Heidii Says:

    De gikk videre da! 😀 yeeej!

  10. GiantLundstein Says:

    Lamija: Koselig å høre det Lamija, men tror ikke Norske Talenter er noe for meg.. ENDA! Hehe.

  11. GiantLundstein Says:

    Victoria: Hoho. Var litt heldig med det bildet her faktisk, for de som står ved siden av meg, bor ikke akkurat i solariumet.!

  12. GiantLundstein Says:

    Heidii: Vet! And I knew it all a long, kunne bare ikke si det til dere:p hihi. Men de er rå, så vell fortjent!

  13. GiantLundstein Says:

    Sarajohanne: Det tror jeg du har rett i, eller jeg regner med det! Men ble bare satt ut av den dårlige formulerte plakaten som stod utenfor. Hehe.

  14. andrea Says:

    Du er digg!!
    og jeg elsker stilen din

  15. Maiken Charlotte Says:

    Jeg ser så absolutt logikken i at babyer har homofile kjærester! Hehe 🙂

  16. kimandreeliassen Says:

    ligger fint til også dette astrup fearnley museumet.. kan i grunn ikke ligge mer i horesmørøyet!!

Legg igjen en kommentar

