Jeg hater å ha et dilemma..

Da har kunstfanatikeren stått opp, for om bare en time så er det revyøvelse. Og klokken er 9.. Men jeg er alltid opplagt!

Det siste der kan diskuteres, men er veldig klar for revy. Blir mye dans idag, og når begynte jeg å takke nei til det?

poz

Forresten så var jeg på Ski Revyen i går, som aaalle andre. Det var veldig gøy, men for å være helt ærlig ble jeg ikke fullt carried away. Hanne Merethe som solist, var noe av det som lagde showet for meg og ikke minst Marion som danser. Det var mange gode sketsjer som var godt gjennomtenkt og som fikk meg til å le kraftig. Men også noe som var litt mindre morsomt. Uansett så var det gøy!

2plass

Etter lang tid med Ida sin suksess, er jeg endelig på 2. plass igjen!
Sorry Ida, love you.

Da må jeg nesten løpe, it’s gonna be a long day! – Baby baby, when we first met! I never felt something so strong.

G.

12 kommentar to “Jeg hater å ha et dilemma..”

  1. Drea Says:

    woho, så stilig/moro/fint 😀 lykke til

  2. Thale Brekke Says:

    så pen du var da!

  3. iidahelene Says:

    Siden du er så søt så er det helt greit ❤ næææt
    bare vent!!!

  4. Martin Says:

    Lykke til 😉

  5. Hanne Says:

    Pent bilde 😀

  6. Iselin Tar'a Says:

    Pent!

  7. Maiken Charlotte Says:

    You were like mye lover and my best friend
    All wrapped into one, with a ribbon on it..

    Så koselig. Jeg følte akkurat det samme!

  8. carropus Says:

    Gratulerer med 2. plassen! 🙂

  9. Mike Says:

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour

  10. Marion Says:

    Hei puuus:)
    Takk for comment 🙂 du er så søøt KEDIL ❤
    love uu..

  11. Monica SNØ Strand Says:

    Gratulerer med dagen;*

  12. Birgitte Says:

    Åh, jeg liker deg! 🙂

Legg igjen en kommentar

