Hekta på filming!

Jeg må innrømme at jeg har en ålreit nyhet til dere som liker videoblogger. I det siste har jeg begynt å filme masse. Jeg tar med meg kameraet mange steder og prøver å filme så mye spennende som mulig! Denne helgen har jeg fått med meg litt av hvert, det meste fra revyøvelsene så da tenkte jeg at jeg kunne være så vennlig å dele det med dere.

Synes dere idéen om flere videoer høres greit ut?

På denne filmen klippet jeg bare veldig mye fra øvelsene, for jeg kan ikke avsløre noe! Derfor får dere en liiiten smakebit!

Nå blir det prøvelesing, før jeg tar en tidlig kveld!

G.

16 kommentar to “Hekta på filming!”

  1. soniasande Says:

    ideèn om fler videoer høres helt supert ut 😀

  2. Schusby.wordpress.com Says:

    Hei!

    Så fin blogg du har 🙂

    S.

  3. Maiken Charlotte Says:

    Er det flere billetter igjen til revyen? 🙂

  4. GiantLundstein Says:

    Maiken Charlotte: Ja det er det! http://www.kolben.no/arrangementer.php!!

  5. Nicoline Says:

    Masse mer video! Du er den kjekkeste på wordpress.com!

  6. Jonas Says:

    Gleder meg til revyen. Håper den topper den som var i fjor!!!!:D

  7. Ellen Says:

    Japp, helt grei idè det.

  8. Mathias Says:

    Kjør på med mange VB’er. Ingenting er så bra som det 😉

  9. Martin Says:

    Morsomt! 🙂
    Ønske jeg kunne komme og se på!

  10. Lamija Says:

    Drit bra header ! 😀

  11. GiantLundstein Says:

    Lamija: Takk, men var akkurat på vei til å bytte! Haha. Får la den stå litt til;p

  12. sarajohanne Says:

    Fantastisk.

  13. jessicakristiansen Says:

    Hvilken dans går du på ? :- ))<3

  14. fay Says:

    Jeg er så JÆVLI HÆIT!

Legg igjen en kommentar

