Jeg hater å løpe til toget..

sMen ironisk nok, gjør jeg det hver dag..

Jeg liker ofte å gjøre ting enkelt, men når jeg først gjør det, så gjør det med stil. Det jeg snakker om nå er vel hvordan jeg gikk kledd idag. Jeg tok mye svarte klær, enkle klær som en svart bukse, plain svart tee, plain svart hood, men la til et par grønne solbriller (fordi de ser bra ut of course, ikke fordi det var sol) og det grønne Svea skjerfet.

Jeg liker egentlig ikke å snakke om akkurat dette, men det er ofte jeg kler meg på denne måten! Andre ganger kan jeg gjøre ting litt mer komplisert, sant nok.

green

green2

green3

Jeg elsker hunden min
selv om hun lukter litt rart.
Men hunder skal lukte rart, skal de ikke?

Resten av dagen går vel til avslapping, og forhåpentligvis noe leksegjøring hvis jeg er flink nok!

G.

subscribersphp1

16 kommentar to “Jeg hater å løpe til toget..”

  1. Maiken Charlotte Says:

    Må alltid løpe til bussen, så vet hvordan du har det 🙂 Fete bilder!

  2. Alexander H Says:

    Blaaazy er diggh da!:D handsome;)

  3. Nicoline Says:

    Det skjerfet vil jeg ha! Yummy 😀 akkurat som deg, haha

  4. Marion Says:

    Du vet hva jeg synes om den lukta der ihvertfall! hoho.. neida 😛 ❤

  5. GiantLundstein Says:

    Nicoline: Go buy it then! (:

  6. GiantLundstein Says:

    Marion: I know I know. Hadde det vært opptil deg, så hadde Bleisi bodd i et badekar fullt av såpe! Men slik er det ikke, så det går utover tapetet på veggene våres. Haha Marion xD

  7. Martin Says:

    Skikkelig kule bilder !! 😀

  8. maddiiee Says:

    elsker både brillene og skjerfet, hele outfiten :))

  9. MADELEINE Says:

    Grønt er skjønt! 😀

  10. Aleksandra Says:

    æææ, har du en lanseer du også 😀 monstehunder er de, men er glad i de forde 😉 hehe. de varmer en del når det er kaldt 🙂 fresh blogg foressten!

  11. Marion Says:

    hoho.. u are a funny guy! 😉 but I loooooove blazzzzy and u ❤ hun kan godt bo hos meg.. n@

  12. Arvinho Says:

    Nok et bra innlegg kjetil ;D
    Your style is always fresh : > .. and blazy iz cute (:

  13. Monica SNØ Strand Says:

    åh, fin hund. What’s her naaame? Jeg bar lurer så syykt på det.

  14. Jenny Cecilie Says:

    Du er genial til å kle deg. du må begynne å lære opp gutta 🙂

  15. Martin Says:

    Eller, Når er den a? ;P
    Og er det billetter igjen? 😉

  16. Julie Says:

    hvor har du kjøpt shades’a der?

Legg igjen en kommentar

