Im starting to get good at this.

Da har jeg fått lagt inn bildene fra gårsdagens session! Det er spesielt morsomt å bli ferdig med å klippe når «kundene» blir mega fornøyde. Her har dere før og etter bilder av Arvin:

n695840257_5202591_31672 arvin1

Før                                                    Etter

Da gjenstår det bare å høre hva dere synes? Nå er det forresten Desperate Housewives. Gabbi skal visst nok bli digg igjen. Selv om hun er like vakker som alltid, så skal det bli litt deiligere å se på fremover. Ho ho.

G.

15 kommentar to “Im starting to get good at this.”

  1. Bentøh Says:

    Var fint, men syns han forrige du stussa var hakket finere altså.. men det har sikkert litt med guttene og gjøre også da.. hih

  2. Monica SNØ Strand Says:

    sikkert så flink fordi guttene du klipper er kjekkaser.
    skjer med frisør skills? haha bli det da? Jeg er lei av og dra til oslo hele tiden, kan likegodt dra til deg for å klippe meg!

    Gleder meg til gaby blir digg jeg og. haha

  3. Martin Says:

    Skikkelig bra resultat da !

    Enig ! Gabi er alltid fin!

  4. Arvinho Says:

    Finnes ingen bedre frisør enn kjetil ;*

  5. Nicoline Says:

    Ah, det blei smooth! 😉

  6. Maiken Charlotte Says:

    Flink du er da! Synes han ble kjempefin, nesten helt lik som deg på håret 😉

  7. ICeP Says:

    Kjetil, gleder meg til du skal stusse meg efter Hersa;P<3

  8. Ingrid Says:

    skal ikke joine me å ida på frisørlinja til høsten da ? Syns du va riktig flink altså 🙂 ! hah

  9. Mats Says:

    Det ble skikkelig kult! Du kan få lov til å klippe meg også, ehehehe 😀

  10. iidahelene Says:

    Jeg syntes …han var ganske digg!! hoho
    Men det er du som er reservert til meg da Kjetil ❤

  11. M Says:

    Han var digg! hva heter han?:D god jobb Kjetil!

  12. Nakenjenteoslocam91 Says:

    Arvin er deilig ❤

  13. Viktoria Says:

    Han er heit, ja !

Legg igjen en kommentar

