UB-messe!

For en drøy time siden kom jeg endelig inn husdøra etter en hel dag borte. Det deilige med denne lange dagen var at ikke et eneste minutt av den ble brukt på skolen.

Marion, Carina og jeg ble bedt om å danse for en entreprenørskaps gruppe på en messe på Hellerudsletta i dag. Vi skulle promotere produktet deres ved å gå rundt og danse og dele ut brosjyrer. Det var faktisk ganske morro, selv om stemningen var litt hipp som happ. Mye av turen ble filmet og det betyr at det kommer sannsynligvis en video i løpet av morgendagen i og med at jeg ikke gidder å fikse det nå, så trøtt og sliten som jeg er. Noen bilder derimot, kan jeg gi dere.

messe

messe2

messe3

Dette var standen, it’s quite pro!

messe4

Syklistene!

Gruppa vår vant beste salgs og markedsføring-team! Godt jobba folka.
Nå er premieren på revyen utsolgt! Har du kjøpt billett? Hvis ikke, I KILL YOU!

Nå må jeg ha fôr, så snakkes.

G.

12 kommentar to “UB-messe!”

  1. Monica SNØ Strand Says:

    når er den revyen igjeenn? i wanna. dont kill me

    fine bilder:D

  2. Marion Says:

    Haha! kjetil:P en viss ting med fjernet ser jeg.. hoho..

  3. MillaBonaqua Says:

    Liker bloggen din og du skriver veldig bra=) Stå på!

  4. Arvinho Says:

    Jeg MÅ se revyen :>

  5. Joakim Radiomann Says:

    Hehe. Gratulerer! Er dette en revy man MÅ få med seg? ^^

  6. Marion Says:

    okei.. drøøøgt! hoho, ler enda! funny! gøy dag da, vi var flinke =)

  7. Maiken Charlotte Says:

    Gleder meg til videoen! Du er forresten greit heit 😉

  8. noraalba Says:

    du er digg

  9. iidahelene Says:

    Kristine jo 😀

Legg igjen en kommentar

