«Vi danser som roboter!»

Her er filmen jeg lovte dere. Ble ikke så mye dansing egentlig, men jeg digger å filme mange morsomme klipp i løpet av en dag som er innholdsrik. Får alltid fanget mange gode øyeblikk! Ta en titt. Forresten, hvis dere subscriber på brukeren min på YouTube, så får dere beskjed hver gang jeg legger ut en ny film! Klikk HER.

Marion og Carina er med i min tidligere dansegruppe, Breakdown! Det var gode tider, men godt å se dem hver dag, siden vi går på samme skole.

I kveld er det showtrening på Oslo Streetdance Studio, for på søndag er det SHOW! Kvinnedagen er dagen det skjer og Oslo konserthus er stedet. Be there. Or be lost.

G.

16 kommentar to “«Vi danser som roboter!»”

  1. HermanN Says:

    HAha xD Skuffa at dere ikke tok meg med aZ! kunne jo swingt litt følk i svanseN =) Det så morsomt ut:P skal hilse MareN! 😀 ^^

  2. Marion Says:

    hohoho! jeg fremstår som en nerd, teit, uviten nerd..! :p meeen gøy å se =) ❤ love u

  3. Vebjørn Says:

    Fine robbomoves, dåke nærmar dåke Eia – han er legendarisk!

  4. DeadBarbie Says:

    hehehehe !
    dere er fliiinke, hoho, søøt jente 😀

  5. Martin Says:

    Så flinke! 😀

  6. m.e Says:

    hvor kult hadde det ikke vært om du hadde laget en dans til en sang, filmet den og lagt den ut her 😀
    I challenge you ;D

  7. vilde Says:

    du er heit

  8. Heidii Says:

    jeg tror, jeg TROR dere danser som roboter 😀 haha

  9. gode gamle grimm Says:

    no offence men ikke dra robot dansen igjen kjetil!! :(( <3<3<3 ;D;D;D; luv

  10. gode gamle grimm Says:

    du burde lære den av abel ;D

  11. Monica SNØ Strand Says:

    Haha flinkøø.
    Hu blonde var good forresten, digga det! Nesten like mye som jeg digger deg. Shadesyboy

    • GiantLundstein Says:

      Monica: Må bare si at jeg gikk med shades fordiiii det var litt pinlig å gå rundt og danse mens alle andre gikk rundt! Hehe. Men det gikk bedre efter kvart;p

  12. Nagini Says:

    Så gøyal måte du sa hellerudsletta 😄
    Dere var flinke 🙂

  13. Vilde Says:

    Gift deg med meg 🙂

  14. Silje Says:

    du er digg, dere var kjempeflinke:)

Legg igjen en kommentar

