Weekend of hunger..

Regner med at noen venter spent på et nytt innlegg nå, i og med at jeg har ikke skrevet noe på en liten stund.

Helgen har bestått av utrolig mye trening på studio. Nevnte jo at vi skulle ha show 8. mars på Oslo Konserthus i sammenheng med Kvinnedagen. Med rundt 1000 tilskuere (tror i hvertfall det var det), så gjorde vi et ganske bra show! Jeg håper å få tak i bilder så fort som mulig, og hvis det er greit kanskje legge ut filmen fra showet.

Hvis noen av dere stussa over navnet på innlegget så er forklaringen den at jeg har spist utrolig lite denne helgen fordi jeg rett og slett ikke har hatt tid, og når jeg først har hatt tid så har jeg ikke hatt penger. Hvis man legger sammen lite mat, lite søvn, mye trening, en kveld på fest og et stort show, så blir svaret feber, hoste, lite energi og ikke minst sulten. Heldigvis har det begynt å gå litt over.

messe-021-copy1

12 kommentar to “Weekend of hunger..”

  1. tessadenbeste Says:

    ahh:) jasså ja.. der har du forklaringen for at du sovna under filmen 😉 eventough dt var på fredan:P ❤

  2. Arman Says:

    hehe! God bedring i hvertfall 😀

  3. Joakim Radiomann Says:

    Usj 😦 Du får ha god bedring, og få deg no mat å spise 🙂

  4. Martin Says:

    Det var på tide 😉
    God bedring! 🙂

  5. tessadenbeste Says:

    å:) dt var sånn det var ja<3 :).. hihi.. 🙂
    nei da,. vet du trener så hardt så hardt:)
    du holdt ganske lenge da.. 🙂 dt skal u ha<3

  6. DeadBarbie Says:

    Oj oj stilig , litt skummelt med så mange tilskuere hadde jeg syntest 😀
    God bedring!

  7. Monica SNØ Strand Says:

    skulle ønske jeg var der! du må huske å spise kjetil!!
    Jeg var i oslo i dag, og er sånn syk sjæl. sykt kjipt. God bedring!

    Også måå jeg bare si at jeg kom inn på folkehøyskole! snowboard et helt år:D glad

  8. Maiken Charlotte Says:

    God bedring, Kjetil 😀

  9. Lamija Says:

    Heey 😀 kan ikke du ta en fresh vidioblogg snart ?(A)

  10. lisemarit Says:

    liker headeren, kjetil 😀
    ta gjerne turen innom bloggen min!

  11. Linn Christina Says:

    Døds stilig bilde kjetil:D

Legg igjen en kommentar

