Haha, Paradise Hotel!

Haha. Paradise Hotel er så sykt morsomt! Norsk drama på sitt beste må jeg si, selv om alle folka ser ille ut..

Bare jeg som blir sur hver gang episoden slutter eller? Damn..

22 kommentar to “Haha, Paradise Hotel!”

  1. joakim Says:

    Enig ass. like kjipt hver gang !

  2. Kulekamilla Says:

    Jeg kunne sittet å sett på det i evigheter, haha. Nordmenn på sitt beste!

  3. zathx Says:

    … jeg blir bare flau! Haha

  4. mia Says:

    jeg blir veeeeldig sinna og sjokkert egentlig hvor kjapt en episode er ferdig. kan ha noe å gjøre med at det er mer reklame enn program på tv3 da :p haha
    teller allerede ned til neste episode!

  5. MAARN Says:

    HALOOO, RUNE ER DRITHEIT DA!

  6. Emilie Says:

    Hahah er jo så funny! Helt klart nordmenn på sitt beste, selvom folkene ikke er av det beste slaget må jeg si !

  7. Lamija Says:

    paradise hotel er bare diggg ! mn han eldste av gutta «sleikisen» er bare ……. uh.

  8. Marte Says:

    Haha!
    Like morsomt hver gang Petter må dobbelsjekke håret i speilet!:p uff..

  9. Arman Says:

    hehe, JEG ELSKER PARDISE HOTEL ;-D
    enig med deg Marte, like morsomt hver gang han dobbelsjekker håret i speilet før han går ut! hahaa ler godt da!

  10. Monica SNØ Strand Says:

    Jeg syns alle utenom han bærumskarn som steller håret i 14 timer og hun Ida, er fine jeg:D Eller helt ok hvertfall. haha løv it

    • GiantLundstein Says:

      Monica: Jeg tror Petter er gay jeg. Han driver i hvertfall å humper alt annet en damene der.. Men han er lættis da, underholdende å se på han drite seg ut!;D

  11. marieamandaagapi Says:

    Yes, once 🙂

  12. Stine Says:

    feel yah, miztah!:)

  13. Monica SNØ Strand Says:

    haha true that.

  14. Henriette Says:

    Jeg ELSKER det 🙂
    Deilig å se folk drite seg osv.
    Intriger og drama <3<3<3<3<3

  15. Ellen Says:

    Nei, du er nok ikke den eneste. Men det er litt komisk også da.

  16. Emilia Says:

    paradise er det beste 😀

  17. Julie R Says:

    Haha, sovner nesten mot slutten av paradise norske, er så kjedelig! Om du fulgte med på den danske i sommer bør du heller se på den nye danske, som er helt villt bra! http://www.tv3.dk/paradise 😀

  18. Martin Says:

    Hahha, Petter er stygg 😛 Stygg klyse fra Bærum som tror han er noe!

    Danskene var nok litt mer drøye og gjorde litt mer på Tv 😛 Men kanskje det skjer noe etter hvert 😉

  19. Marte Says:

    Jeg må ærlig si at jeg hater den slags serier, synes rett og slett hele konseptet er tragisk 😛 Jaujau.. dårlig gjort at NCIS ble bytta ut med Paradise Hotel :S:S arrhhh

Legg igjen en kommentar

