An evening with the Watchmen.

Nok en gang, jeg digger Estelle.

Idag var jeg på jobbintervju for andre gang, denne gangen med regionssjefen for Urban. Det gikk helt fint og jeg håper virkelig jeg får høre mer fra dem. It’s the place for me.

Om ikke lenge skal jeg ta turen inn til Ski for Aleks og jeg skal se Watchmen. Herregud, den ser så sykt bra ut, men tror også det er en veldig spesiell film. Enten elsker man den, eller så hater man den. Jeg kommer nok til å forelske meg i kveld! Jeg er fortsatt litt syk, så derfor drar jeg ikke på trening i dag for dere som lurte.

watchmen

Noen andre som har sett den? Hva synes dere?

G.

6 kommentar to “An evening with the Watchmen.”

  1. Martin Says:

    Hørt at den er dårlig :S
    Men vet ikke .

  2. Angelica Says:

    jeg har sett den! var en del jeg ikke skjønte med den, men den var litt awesome fordiom :))

  3. Monica Says:

    God bedring:)

  4. Monica Says:

    sv: Stemmer deet. haha fett:D

  5. OdaMaria Says:

    Nei, jeg har ikke sett den filmen:P.

  6. mathildeca Says:

    den er sykt dårlig.. syns jeg da 🙂

Legg igjen en kommentar

