Petter buster rhymes!

Noen som fikk med seg gårsdagens Paradise episode? Haha. Petter er den mest lættise personen på hele hotellet. Tror ikke det hadde vært like gøy uten han, selv om han er den drøyeste, ekleste og svetteste typen av dem alle.

Det som gjør han morsom er alle rimene hans, og jeg fant nettopp noen av de beste:

– Bedre å bli tiltalt som du, enn å knulle en ku

– Det er bedre å knulle på dassen enn å aldri få pult i rassen

– Bedre å bedrive hor enn å knulle Noor.

– Det som skjer skjer, og det som ikke skjer, skjer ikke

Faktisk så tror jeg han er litt bi.. Virker i allefall sånn når han humper alt annet bortsett fra jente som er der. Det gjør han bare mer morsom, spør du meg.

petter

Haha, sjekk grisen a.

Go Petter!

G.

31 kommentar to “Petter buster rhymes!”

  1. DeadBarbie Says:

    haha, forferdelig bilde av han 😛

  2. Caroline Ulricke Says:

    ææ han er ekkel, men morsom det er han 😀

  3. Martin Says:

    Hahhah, den med Hoor og Noor er best 😀
    hahahah

  4. Caroline Says:

    Haha, han ass. 🙂

  5. Nadda/Marykeds Says:

    Han er SYKT læts

  6. Marte Says:

    Petter er desidert den feteste! Ingenting som slår hans rim! Du glemte imidlertid det beste; Blir det ikke kuse, river jeg ned huset!

  7. Stine Helene Says:

    Hahahha, digger’n! I den første episoden synes jeg han var den værste slasken (synes forsåvidt det ennå, men på en mer positiv måte). Men han er jo genial, det må man jo innrømme!

  8. Marte Says:

    HAHA. Petter er raw!

  9. Martin Says:

    Verste er at han er 28

  10. mia Says:

    hahaha petter er fantastisk ekkel

  11. Guro Says:

    Isj a meg

  12. Kulekamilla Says:

    jeg elsker petter, paradis hadde ikke vært det samme uten han!

  13. Arman Says:

    jeg hater petter , han er rar men morsom 😀

  14. Arvinho Says:

    «Får jeg ikke kuse, river jeg huset!» Han er så sykt lættis 😀

  15. m.e Says:

    Petter ruler the hotel 😉

  16. Lamija Says:

    Petter er RÅÅ! 😀

  17. Martine Says:

    Artig skrue:p

  18. Madelen Says:

    Haha x)…Har gått og tenkt på de rimene siden den episoden :D, han er så utrolig ekkel 😉

  19. lisemarit Says:

    vi ler 😀

  20. ANYATANYA Says:

    namnamnammm<3

  21. andrea Says:

    jeg syns han er kææsen

  22. Carro Says:

    Haha, ja det har jeg sett faktisk 😉

  23. chris Says:

    Hahaha, er du bi kjetil?

  24. iidahelene Says:

    HALO KAN DU OPPDATERE BLOGGEN DIN ISTEDET FOR Å SPISE KEBAB ELLER?????
    JEG LURER PÅ ET SPØRSMÅL. VET DU HVA EN ROTERING ER?
    hahahahahahahahah

  25. Lamija Says:

    blogging ?(A)

  26. :) Says:

    Hva med å oppdatere ? ❤

  27. kimhye Says:

    Vet du at han jobber i firmaet til Arild? ( i soulstars)
    Så du kan j o spørre han om ha har noe sladder ;)hahahahaha

  28. Line Says:

    Åh han er så .. liker ikke ham :p

  29. Lisa Says:

    Er du bifil? Du er hot iaf.

  30. kpoo Says:

    blir det ikke fitte så tar du meg i å sitte

Legg igjen en kommentar

