Brune og blide i Oslo

Cc og jeg tok oss en tur til Oslo for å ta en halvtime sol før vi tok turen til Kolben for å ha revyøvelse. Det er utrolig hvor mye moro man kan ha med et kamera og et godt selskap!

soldag

soldag2

soldag3

soldag4

soldag5

soldag6

Nå sitter jeg på Kolben med slitsomme (superawsome) Bear ved min side. Garderoben blir bygd nå og lyset fikses, så nå er snart alt klart! Det er sikkert mange av dere som tenker, «jeg bestiller snart.», men det er liiiite lurt for nå er det ikke lenge igjen og det er veldig få billetter igjen! Vi har kjørt igjennom hele revyen, og jeg har skriki og grått fordi det blir så sinnsykt morsomt. Det er bare to dager igjen!

G.

2 kommentar to “Brune og blide i Oslo”

  1. Emilie Says:

    Lykke til på revyen :D!

  2. Cathrine aka CC Says:

    Her skjer’e ting;D Vi blir tææne til revyforestillinga(H)

Legg igjen en kommentar

