Pakker er gøy, andre ting er ikke like så gøy..

I går stakk jeg innom posten for å hente en pakke jeg hadde fått fra Brun og Blid. Jeg var sikker på at jeg skulle få en bitteliten konvolutt, så skjønte ikke hvorfor jeg måtte hente det på postkontoret.

Pakken var stor, og jeg dro den med på bakrommet på jobben for å åpne den med mine medkollegaer. Du skal tro det ble mange misunnelige og overaskede ansikter. «Sex up your body!», «Chicks on speed» og «Bikini Beach» var navna på de produktene jeg fikk, morsomme navn. Jeg ble drit glad for hele goodiebagen, og gjett om jeg skal bo på Brun og Blid fremover. Det beste stedet!

p3171644-copy

Utenom dette, så fikk jeg et stort smack in the face. En personlig sak som har redusert meg til de grader, slikt får deg til å sette stor pris på det du har i livet. Savner deg.

p3161633

11 kommentar to “Pakker er gøy, andre ting er ikke like så gøy..”

  1. Monica Says:

    hva er chicks on speed? hehe

  2. Alexander Krag Says:

    sv: Selvfølgelig, og det er jeg helt enig i. Sånne ting er det helt klart verdt å gå på en fest for, men som jeg også nevne i innlegget, tenker jeg først og fremst på disse som kun vil drikke seg drita og eeeeeelsker fjortissfylla. 😉

  3. carropus Says:

    Hvorfor fikk du denne pakken? 🙂

  4. Emilia Says:

    heldig 😀

  5. ole-wombat Says:

    «hva er chicks on speed» haha

    i alle fall: håper det går greit med deg, kjetil. ikke noe kos å lese at du ikke er happy ):

  6. ole-wombat Says:

    oh nå dumma meg jeg ut. jeg trodde hun mente bandet. (iFailed)

  7. Martin Says:

    Det er litt leit når sånt skjer ja…

  8. Joakim Radiomann Says:

    Ahh.. …you lucky!

  9. Madelen Says:

    Neei, så teit…bare 1 medlidenhets kommentar og resten handler om gaven du fikk 😦

  10. tessadenbeste Says:

    å neei :/.. Det vakke noe gøy og lese :/ <3..
    åhh. Den var jo så tass… søøøt 🙂 nesten like søt som deg 🙂
    Håper det går bra med deg kjære:)

    Gleder meg til og se deg vise litt skin på revyen .. 😀
    hoho<3
    pusspuss

Legg igjen en kommentar

