Bare jeg som ikke klarer å fatte hva aksjer er?

Endelig har jeg fri! Nei, ikke fra skolen men vi har hviledag fra revyen idag. Hviledag og hviledag du, jeg må nok bruke mye av tiden min i dag på å forberede meg fullt og helt til i morgen.

Tanken på at det er premiere i morgen gjør meg svimmel.. Men gjør meg også utrolig gira! Endelig skal vi få vist fram den beste forestillingen.

headshot-cc

oslomedcc

oslomedcc22

Jeg lurer på om jeg skal tilbringe hviledagen min ved å sosialisere litt med mine nærmeste venner. Jeg føler jeg trenger støtte og litt trøst etter alt som har skjedd de siste dagene.

Jeg trodde det skulle gå over, men en hver liten ting minner meg om deg og jeg kjenner jeg får lyst til å slutte og anstrenge øynene mine og la ting falle. Jeg klarer å holde meg, men til tider vil jeg bare slippe alt ut. Savnet er stort, og det er ikke noe gøy å komme hjem lengre..

G.

8 kommentar to “Bare jeg som ikke klarer å fatte hva aksjer er?”

  1. Mathias Says:

    Gratulerer med fridag, hva du enn gjør – nyt den!

  2. DeadBarbie Says:

    Herlig med fridag, det har jeg også. Tilbring den med venner og få litt støtte, håper ting ordner seg etter hvert : )

  3. Karoline Says:

    kan jeg få jakken din?

  4. GiantLundstein Says:

    Karoline: Jeg selger den faktisk etter vinteren! Hehe.

  5. MonicaBeach Says:

    Håper det går bedre snart :\<3

  6. carropus Says:

    Du har utrolig bra klessmak!

  7. Nina Lundgren Says:

    Da blir jeg med på budrunden ;D

Legg igjen en kommentar

