Lokalkjendisene!

På mandag var Østlandets blad og besøkte oss på Kolben for å ta noen bilder og skrive en artikkel om oss. Som i fjor så måtte vi kle oss ut, men denne gangen som en av karakterene vi skal spille i revyen. Jeg kom litt senere, så jeg rakk ikke å finne noe fra noen av mine karakterer så jeg måtte improvisere.

bilde

bilde2

bilde3

bilde4

Bildene er tatt fra Østlandets Blad

Vi eier ikke grenser i år, og det mener jeg. La meg røpe at jeg er halvnaken i flere deler av revyen.. Hoho.

Hvis du er interessert i å lese artikkelen om oss, sjekk den ut HER

G.

4 kommentar to “Lokalkjendisene!”

  1. Arvinho Says:

    Gleder meg til å se showet! 😀

  2. Martin Says:

    Jeg vil også se det !!!! 😦

  3. gunnhildfolden Says:

    hehe, geniale utkledninger ^^ Mulig å legge ut et filmklipp av revyen på bloggen? (a)

  4. DeadBarbie Says:

    Sv: Oj, det er trist.. Vi gjorde det samme med katten, men etter min mening så blir man ikke like knyttet til de. For hunder er akkurat som en person, så skjønner savnet er sterkere. Bra du fikk støtte, det trenger man. Jeg har forresten så lyst på Leonberger at jeg holder på å dø!!

Legg igjen en kommentar

