Purple line

Snøen fra trærne har smeltet, og asfalten er bar. Hva slags følelse gir det deg? For meg så er dette tegn på at våren er på vei. Det eneste som gjenstår nå er å bli kvitt den unormalt store mengden med snø rundt omkring.

Dagen i dag, tilbringer jeg hjemme fra skolen. Jeg skal nemlig på generalprøve om noen få strakser så følte det var lurt og søke om studiedag istedet for å slite meg ut på skolen. Jeg føler at jeg virkelig har gått glipp av noe de siste dagene, og i går fant jeg ut hva. Paradise Hotel!!! Takk Gud for at man kan se episodene på tv3.no, hvis ikke så hadde jeg vært doomed. Det er så mange som snakker dritt om Noor, så klart er hun fæl, men hun gjør jo Paradise morsomt! Det er annerledes med Ida og Rune, som bare går rundt og sutrer. De kunne dratt hjem spør du meg, så kan heller Noor fortsette å være på hotellet og drite seg mer ut! Hva synes dere?

purple

Forresten, kan den som har stjålet solkortet mitt som inneholder 1600kr vennligst skyte seg selv, men først gi det tilbake til meg? Takk.

Ønsk oss lykke til idag! Generalprøve og ikke minst PREMIERE!!!

G.

20 kommentar to “Purple line”

  1. Emilie Says:

    Vår er superkos!
    Hahah enig, tenk så kjedelig det hadde vært om ikke Noor osv hadde vært der, tror det hadde vært ganske kjedelig i grunn. Selvom vi har Mats og Petter som er jævlig underholdene da!

    Lykke til med premiere og alt 🙂 !

  2. Mille Says:

    Går ikke ann og fylle på solkort på mer en 1000 da..

  3. Arman Says:

    Rune er faen emo! Han griner, han sutrer, han er lei seg og han er tragisk! Kan ikke bare gutten gi slipp på Ida !!!?

    Lykke til på premiere =)

  4. Marie Says:

    For meg er det en følelse av at våren og sommeren kommer, ferie, varme, scooter (for meg som ikke får lappen før i desember) og i det hele tatt helt herlig følelse!
    Du skriver veldig bra, forresten. Keep it up!
    Og lykke til med revyen! 😀

  5. Maiken Charlotte Says:

    Enig! Noor er så latterlig at det er underholdende 🙂
    Sorry for det med solkortet, når vil du ha det tilbake? Hehe

  6. Marie Says:

    Jeg var på premieren, utrolig bra ! Tenkte å gå bort og si at jeg leste bloggen din, men så var du så opptatt og sånn .. 😉 Men Ida var bedre enn deg (ja, jeg har fått beskjed av Ida om å si det, er en venninne av henne). Dere var kjempeflinke alle sammen, og imponerende å se deg danse !

  7. Jenny Cecilie Says:

    Hehe, ovenfor meg på trikkesete lå det faktisk et solkort til Brun og Blid, så kom det en pakistaner og tok det :p

    Noor er rå 🙂

  8. henrik Says:

    rune er fanmeg konge, forstår ikke hvorfor dere ikke liker han. fet fyr, ærlig og tilgivene, han som er den beste med rune er øystein som er 100% ærlig og lyver ikke

    • GiantLundstein Says:

      henrik: Ålreit at han er ærlig and shit. Sikkert hyggelig å bli kjent med, men dette er jo reality og det skal være drama. Noor er flink til å lage bra tv, tror hun ikke er helt klar over det selv da men. Rune derimot, burde vært med i jakten på kjærligheten..

  9. Jenny Cecilie Says:

    Ja, dette var på 17trikken i sentrum, så var sikkert ikke ditt. 🙂

  10. MonicaBeach Says:

    sv: hehe ja det har jeg! Og hun er fin. Jeg har jo ikke fått med meg noen. men er det på søndag og? for jeg er i oslo fra lørdag til søndag uansett.

  11. MonicaBeach Says:

    når daaaaa? jeg er så totalblakk at jeg nesten dør av smerte men vil på denne revyen og egentlig. haha

  12. MonicaBeach Says:

    Sorry to break your heart men da sitter jeg på toget rett fra jobb til oslo:(
    stupid..

  13. JULIE AIDA Says:

    vi hadde jo planer om å se revyen 20mars (idag) jævlig lenge, men pga familieproblemer jeg har hatt de siste månedene så oppstod det noe så jeg kunne ikke. så jeg må bort denne helgen og da gikk det gæli. jeg er jævlig lei for det, du vet hvor mye jeg hadde gleda meg, jeg digger å se deg i ditt rette element 😦 its always next year…

  14. Bjørn Says:

    Halla, shit ass, fucked up å stjele et solkort :O men sinnsykt bra premiere Kjetil gleder meg til idag og imorgen også ass: » Det skjer en masse ting» xD men enig i at Noor burde bli, det er jo lættis å se alt hun finner på 😀 Rune og Ida er bare booring ass, faen kan de ikke bare lage litt liv som Petter og Mats 😀

  15. Henriette Says:

    Årh, samma her. Har ikke kunnet sett det på en uke! I går var det plutselig to stykker jeg ikke hadde sett før, og den ene var han ida hadde ligget med mens hun var sammen med rune. Og han og rune kom godt overens. Så jeg måtte vie kvelden min i går til å se oppdateringer på tv3.no! 😄

    Forresten masse lykke til!

  16. marieamandaagapi Says:

    Kjipt det med solkortet, og ja, det er Bloc Party, du som introduserte meg for det igjen vet du, hadde jo ikke hørt på de på en evighet før den festen i høst 🙂

  17. JULIE AIDA Says:

    aw, bleisi som jeg trodde het daisy i starten 😦 😦 ❤ ❤ ❤ få deg katt, they never leave. kall den daisy, hihi.

    æsj da, jaja, håper noen filmer litt fint så jeg kan se det på youtube, eh.

Legg igjen en kommentar

