En smak av premieren!

Oh Em Ge! Da var premieren over! For å si det sånn så var det stående applaus med en fullsatt sal. Må innrømme at nervene begynte å komme seg når vi stod utenfor, sekunder før vi skulle ut på scenen, men de ble fort gjort om til glede og jeg var sykt gira!

wannaby

wannaby2

wannaby3

Desverre for meg så var det eneste negative som ble skrevet av Østlandets Blad fra premieren var at det var «klabb og babb under sangnumre, «Fever».». Det var meg.. Fack. Men men, det fikser jeg til i morgen.

Det er fortsatt billetter igjen til i kveld og i morgen så vær vennlig og gjør det som skal til for å få med deg en heidundrades bra forestilling!

G.

4 kommentar to “En smak av premieren!”

  1. Stemmmmmsli Says:

    jeg gleder meg masse til i kveld og tror du kommer til å gjøre det bra 😉
    klemmmmm ❤

  2. jeanettenormann Says:

    hva er klabb å babb?:p

  3. Vebjørn Says:

    Ser ut som det gikk supert og at det var moro til tross for klabbet ØB klarte å leite fram 🙂 Skal ta meg opp igjen på blogginga di no, skal heller innrømme at eg har vert slapp i det siste! ;;-)

Legg igjen en kommentar

