Wannabytur!

Med gårsdagen fri fra skolen så tok Ida, CC og jeg turen inn til byen for å skaffe strømpebukser til revyen og noe russegreier til CC. Vi endte opp med å ta noe å drikke og en liten snack på Friday’s, noe som var perfekt i det deilige vårværet. Spesielt på Aker Brygge.

Det morsomme med hele turen var at vi glemte å kjøpe det vi faktisk dro dit for… Vi hadde nok en forestilling i går og det gikk veldig bra! Selve forestillingen gikk bedre enn den gjorde på premieren, men publikum var kanskje ikke i like fin form. I dag derimot, skal jeg gi alt av krefter jeg har igjen for i kveld er siste forestilling! Jeg tror det er noen få billetter igjen, så hvis du ikke har fått med deg revyen hittil så er dette rett og slett siste sjanse!

wannabytur

wannabytur2

wannabytur3

wannabytur4

wannabytur5

Visste ikke at det var så fine bygninger i Oslo!

Forresten.. Hva er sjansen for at man får måkebæsj i huet når man går rundt i Oslo? Jo, stor nok for at jeg fikk det.. Æsj ekkelt..

G.

18 kommentar to “Wannabytur!”

  1. tilda Says:

    du er feejn 🙂

  2. Vebjørn Says:

    Haha, eg har eit ganske likt bilde som det siste der tatt i fjor sommar ;;-)

  3. carropus Says:

    fine bilder 🙂

  4. MonicaBeach Says:

    haha, så ekkelt:(
    fine bilder tho!

  5. kjetil kåt rødvin Says:

    haha:)

  6. omfg Says:

    haha, lol, du er stygg as

  7. Abel Says:

    Vi stabber omfg, men du! fikk ikke med meg revyen 😦 skulle si noe annet også men husker det ikke så jeg sier bare at jeg liker friday’s 😀

  8. Jeanette Says:

    fyfaen, er det mulig å bli like heit som deg? det er jo helt sykt

  9. Andrea Says:

    hva slags kamera bruker du? og hvilket redigerings program bruker du?:)

  10. DanbyChoi Says:

    Bogstadveien; det siste bildet 😉

  11. GiantLundstein Says:

    DanbyChoi: Nei. Faktisk, så er det er Oskarsgate;p Men skjønner tankegangen din!

  12. A Says:

    kjekken!

  13. Cathrine aka CC Says:

Legg igjen en kommentar

