Det er ikke noe gøy å avslutte noe som man er blitt så glad i..

4 måneder har gått siden audition og igår var det hele over.. 9 revymedlemmer endte det opp med og vi ble en strålende gjeng. Vil vi fortsatt holde kontakt, vil vi fortsatt være like gode venner? Det blir spennende og se, men jeg er hvertfall glad for at mange av oss går på samme skole slik at hverdagen min fortsatt består av møter med dem.

Allerede idag, søndag, føler jeg meg tom. Etter en intens uke med øvelser og forestillinger, så ble det en brå avslutning og denne dagen har jeg tilbragt hjemme med familien og Paradise Hotel. Finnes ikke noe bedre rehabiliteringmetode enn Paradise Hotel vel?

Her ser dere en liten bildeserie fra revyhelgen:

memories

memories2

memories3

by

by2

by3

I går var det revyfest, så det var en fin avslutning på det hele! Glad i dere WannaBy!

G.

9 kommentar to “Det er ikke noe gøy å avslutte noe som man er blitt så glad i..”

  1. Bjørn Says:

    Kommer til å savne revytiden ass 😉

  2. Kulekamilla Says:

    Paradise Hotel er best da!

  3. Bjørn Says:

    Det er det ass, digger Petter og Mats.. Og selvfølgelig alt dramaet xD

  4. Emilia Says:

    virket morsomt da 😀

  5. JULIE AIDA Says:

    kjetil, dette er tatt med et analogt kamera, dvs at jeg ikke har redigert en shit med det og at det som blir knipsa – det er resultatet. jeg har ikke lekt i photoshop ^^, har ikke ps engang ;)))love you
    (analogt = film og sånt vettu)
    (digitalt = du kan slette og ta nye bilder :DD)

  6. Mikkel Says:

    HAhaha, kledlig bilde av meg der!

  7. Mikkel Says:

    Lett!

Legg igjen en kommentar

