Fremtidige Cæsar stjerner?

Due to our revyøvelse så fikk jeg ikke dratt på Hotel Cæsar auditionen som var for en liten stund siden. Det var litt kjedelig, men skal ikke klage etter hvor herlig revyhelgen har vært. Jeg vil bare takke alle som kom for å se på og håper at alle koste seg! Synes du det var bra?

Av de som gikk videre på Cæsar uttaket kjente jeg faktisk en del av dem. Blandt annet Anders, Kai Thomas, Tarjei og Ellisiv! Men i går var jeg på revyfest og ble kjent med en morsom fyr ved navn Herman!

Jeg oppfordrer dere til å stemme på den dere liker best av Herman og Tarjei, i tillegg så må dere stemme på Ellisiv, hun er helt herlig. Trykk på bildet av den du vil stemme på for å komme inn på siden!

n519316220_2120037_7372 n704945370_5075023_5719 n720562938_1357157_5258

1. Ellisiv Flack
2. Tarjei Westby
3.
Herman Flesvig

Stem på de, og si til alle du kjenner at de må stemme så får vi forhåpentligvis se dem på TV-skjermen fremover. Det hadde vært veldig gøy! Gjør det for min skyld og ikke minst deres!

G.

12 kommentar to “Fremtidige Cæsar stjerner?”

  1. iidahelene Says:

    Herman er søøøøøøøøt ❤

  2. Goggen Says:

    STEM PÅ MEG – TARJEI!!!!!

    Takk for at du legger ut linkene her Kjetil, du var GREAT som keegbaby forresten!:D

  3. Karianne Says:

    Du vet at det er åpent for nett audition nå også?
    Hvis du går inn på tv2/underholdning så kan du lage deg en bruker, også laste opp film av deg selv.. Så er du med i trekningen 😉

  4. Arman Says:

    Det er jo uten tvil Ellisiv som er best 😀

  5. Lisbeth Says:

    han i midten ligna helt syyykt på Barney fra «how i met your mother! omg lizzzm..

  6. Karianne Says:

    Hehe.. Det er sant, så hvis du ikke har fått gjort det enda, er liken her: http://www.tv2underholdning.no/hotelcaesar/article2632126.ece

    Så du får gjøre det, så skal jeg stemme på deg ;-D

  7. Tonje Says:

    ine therese er den flinkeste synes jeg 🙂 hun er utrolig søt og troverdig 😀 talent 😀

Legg igjen en kommentar

