Alexander, du vet at det ikke går an å ha 5 ess?

Da var jeg hjemme etter en fullpakka dag og jeg er litt sliten må jeg innrømme. Det begynte som sagt hos Alexander hvor TV2 skulle spille inn introduksjonen hans til Norske Talenter. Alex hadde avtalt med TV2 at han skulle ha med to kompiser pluss broren til innspillingen. Da var det ikke noe overraskelse at det ble Andreas og meg, heldige oss!

Vi «spilte» poker og Alexander eide oss heftig, det var greia. I tillegg så dreiv han og gjorde sin greie foran et stort speil, hvor hele crewet hadde samlet seg rundt. Gleder meg virkelig til å se resultatet! Det kommer nemlig på tv 3 april! Da må dere alle sammen se på og STEMME! STEM PÅ ALEXANDER!

Da lurer jeg, hvem skal dere stemme på 3. april? Hmmm?

ntfilm

ntfilm2

ntfilm3

ntfilm4

ntfilm5

ntfilm7

Ble litt venting som dere kanskje så, haha.

Som sagt så dro AleKsander og jeg på Menn som hater kvinner litt senere. Den var helt utrolig! Den var veldig ekkel, men ikke ekkel nok til at jeg måtte forlate salen (sånn som Monica), men samtidig så var den utrolig ekte. Noomi Rapace som spiller Lisbeth gjør en helt fantastisk jobb og jeg blir helt fullstending revet med. Den er spennende fra A-Å, så jeg synes dere skal kjappe dere til nærmeste kino!

Nå er jeg utkjørt, så etter en matbit, så hoppes det til køys. Sov trangt!

G.

5 kommentar to “Alexander, du vet at det ikke går an å ha 5 ess?”

  1. MonicaBeach Says:

    Jeg gikk ikke ut da:( bare nesten. haha

    Så sykt kult. Gleder meg til å se!
    Andreas var veldig kjekk på det ene bildet.

  2. Joakim Radiomann Says:

    Hmm. Jo, jeg skal vel stemme på han som spiller på piano?

    …Alexander selvfølgelig!!

  3. Agnethe Says:

    Skal stemme på Alexander! 😀

Legg igjen en kommentar

