Shit az, jeg har serr bynt å trene dah.

Lechom, nå har jeg fått meg heftig apparater hjemme så nå har jeg endelig kommet i gang med treningen! Jeg trener miiinst 4 timer daglig, lechom, så ikke rart at jeg føler meg så stor og sterk nå. Deilig å trene mye az, nå nærmer jo sommern seg med stormsteps, så greit å ha en deeeggh figur til da. Bare se makeovern a!
trening-fc3b8r
Før

trening-etter
Etter

Det her var liksom bare etter et par timer, lechom, så tenk så deeeggh jeg blir etter et par dager! Shit azz. Jeg føler jeg snakker som Noor, men det er jo bare deeeggh.

Jenter og gutter nå må dere ikke glemme konken da, den eier hef10 og man kan vinne sick mye fett som gjør deg tææn til tuuzen! Gjett om jeg skal til byen og ta sol før jeg skal trene hef10 idag az.

N/M.

11 kommentar to “Shit az, jeg har serr bynt å trene dah.”

  1. noraalba Says:

    hahahahahahahahahahahah jeg døør

  2. inthascissor Says:

    herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.

  3. Andreas Says:

    KJEFT SAKSEN… kjetil er biff

  4. marnaa Says:

    HAHA you made my day

  5. Joakim Radiomann Says:

    hahaha. Drit fett azz!

  6. Lamija Says:

    hef10 å du snakka sånn:P 10hi azz lizzom xD

  7. saksen Says:

    har jeg sagt han ikke er biff Andreas? eat my shit ;*

  8. Martin Says:

    hahaha 😀

  9. Maiken Says:

    Haha, love you!

  10. tessa Says:

    ! hvem er jeg nåå ? jeg dæver så jævli av det ass..!:D:D

    hahahaha muskelbunten

  11. Line Says:

    kjøba redigeringsprogramme ditt ? :p

Legg igjen en kommentar

