Del 4: Se forbi skaden og vinn!

Vinneren av gårsdagens solpass er: Inthascissor – Riktig svar, var som NESTEN alle sa Burn After Reading

Denne gangen så vil jeg være slem og lage en enda verre konkurranse. Det er rart det der, hver gang jeg tenker «denne blir vanskelig!», så klarer ALLE det! Men jeg tror faktisk denne blir litt vanskelig.

Hvilken idrettsutøver er dette?

hvemerdette

Hoho, photoshop<33453

G.

42 kommentar to “Del 4: Se forbi skaden og vinn!”

  1. pedo Says:

    michael phelps?

  2. camillaalizm Says:

    Olav tufte

  3. mallis Says:

    olav tufte?

  4. Therese Says:

    Olaf Tufte 🙂 ?

  5. mallis Says:

    olaf tufte

  6. Arman Says:

    Arild Haugen ?

  7. gg Says:

    Lance Armstrong! Sett bilde av han med nesten samme outfit!

  8. Arman Says:

    sv – jeg vet det : D du er kongesnill! :):):)

  9. Agnethe Says:

    Jeg vet jeg vet, det er Olaf Tufte ! 😀

  10. Johanne Says:

    Olaf Tufte?

  11. Robin Says:

    Olav Tufte såklart, gi meg premie, ellers blir det inndragelse av eventyrbrillene 4sho!

  12. charlotte Says:

    thor hushovd?

  13. Joakim Radiomann Says:

    Herre min hatt. Denne VAR vanskelig! Men jeg tror jeg må tippe på Olaf Tufte… «Jeg er i kjempeform»

  14. Malene Says:

    ser ut som det er Olaf Tufte!

  15. Henrik Aukland Says:

    det der er «olav tufte» ser det, men photoshopen har gjort han alt for stor :p

  16. Heidii Says:

    Olav Tufte [:

  17. Emilia Says:

    olav tufte 😀

  18. Karoline Says:

    Olav Tufte, kjente igjen shortsen, oh yeah.
    Du er veldig kreativ i photoshop må jeg si ;p

  19. Martin Says:

    DET ER OLAV TUFTE !!! 😀
    100 % SIKKER!

  20. Nagini Says:

    Olaf Karl Tufte
    😉

  21. Emilie Says:

    MARIE AMANDA !!!!!!!111 HALO LIZZM, det må jo være hun

  22. martin Says:

    OLAF TUFTE 🙂 da blir det sol kort på meg :):)

  23. Lamija Says:

    Olaf tufte 🙂

  24. sigridsophie Says:

    det er Olaf Tufte :D:D:D
    «jeg er i kjempeform, jeg er i kjempeform :D:D:D»

  25. Ringo Says:

    Olaf Tufte

  26. Cornelia Says:

    Dette er lett Olaf Tufte ! 🙂

  27. atle Says:

    olaf tufte eller andreas thorkildsen 🙂

  28. Martii Says:

    Olaf tufte!

  29. Pernille Says:

    Hulk Hogan ? :S

  30. vilde Says:

    Olaf tufte, lett å se:P

  31. Line Says:

    lance armstrong

  32. A Says:

    mr tufte! jackpot

  33. Kristin A Says:

    Olaf Tufte

  34. Anna Says:

    andreas thorkildsen 🙂

  35. Jeanette Says:

    Olaf Tufteee

  36. Jonas Says:

    Det er Olaf Tufte. din fars tremening! Du er i slekt med han. Han har vunnet to OL gull!:) Jeg kan din histore, Kjetil!:)

  37. jonanas Says:

    Olaf tufte !

  38. CC Says:

    Olaf Tufte! Wuuuv! Håper’e skjer ting;D

  39. Heidii Says:

    OLAV TUFTE ! [:

  40. Charlotte Cornelia Says:

    olaf tufte

  41. krissythekriss Says:

    olaf tufte

  42. Maddi Says:

    Olaf Tufte!

Legg igjen en kommentar

