Scampi lukter godt.

Nå sitter jeg sulten og klar for mat, etter en lang dag på jobb. Jeg dro tidlig fra Godset idag tidlig for at jeg skulle komme meg på jobb, limmon kjørte meg helt frem til døra så det ble lite til anstrengelse!

I dag har jeg veldig lyst å dra ut, men siden det er frøken Norge idag og Soulstars skal danse på showet så vil jeg veldig gjerne få med meg det! I tillegg så er jo Team Vinnie fra Oppegård og består av mange bekjente, og jeg har ikke sett en eneste episode, så hadde vært gøy å få støttet dem litt.

Nå er det under én uke til Alexander og forhåpentligvis jeg og Andreas kommer på skjermen der hjemme. Jeg oppfordrer alle til å stemme som gale på han for han fortjener det virkelig! Jeg gjør veldig mye for at han skal gå videre til finalen, så hvis du har lyst til å være med meg til byen for å dele ut flyers til uka, så er det bare å si ifra! Og husk, stemmer dere på Alexander, så stemmer dere også på meg. Hoho.

skippy

skippy2

Andreas er litt høy, men jeg er ikke lav!

Husk konkurransen! Siste dag i dag og hvis du har deltatt på alle konkurransene så kan du være med på trekningen av et solkort til hele 500kr!

G.

12 kommentar to “Scampi lukter godt.”

  1. Karoline Says:

    litt høy? hoho, det er nok et par cm forskjell her ja, neida..

  2. Hilde Says:

    bra blogg!

  3. Anette Says:

    hvorfor kommentere høyden? er mye annet å kommentere, som for eksempel hvor deilige de to er ; *

  4. Joakim Radiomann Says:

    Det var vel ikke bare en LITEN forskjell på dere nei ^^

  5. Loo Says:

    kan du ikke ha en konkurranse om hvem som vinner paradise hotel ? 😀

  6. Martin Says:

    Den vinner jeg letth!

  7. noraalba Says:

    dere er såå søte ❤

  8. nam Says:

    kjekke karar, men hvor høy er du egentlig? 🙂 not that it matters

  9. nam Says:

    .. Hæ? limmo? limousin liksom? (eller hvordan det skrives)

  10. Emilie Says:

    andreas er bare LITT høy. pittelitt bare.

  11. Martine Kristine Says:

    Nice boys ;D

Legg igjen en kommentar

