Jeg elsker å kjenne at det verker i kroppen etter jeg har trent.

Jeg er utkjørt og brun!

Etter en litt sen frokost dro jeg på studio for å ha en deilig dag med trening. Møtte på Synne på toget og det blitt ordforveksling om gårsdagen på Gossip Room. Koste meg Synne!

På slutten av dagen hadde vi noen timer med Lee, den nye instruktøren på Oslo Streetdance Studio og han underviser i house. Jeg har aldri danset house og jeg digger det heftig. Bør anbefales hvis du liker å danse og er ute etter noen andre dansestiler som du ikke er vant til.

sun

Sol, keep it coming

For øyeblikket sitter jeg med en pose Crocodiller og en pakke med Freia melkesjokolade, klar for å kose meg masse de siste timene før natten senker seg. Tror jeg setter på en film, suggestions?

G.

9 kommentar to “Jeg elsker å kjenne at det verker i kroppen etter jeg har trent.”

  1. Martin Says:

    ble lite sol på meg gitt

  2. maddiiee Says:

    kanskje jeg bli kjent med den følelsen også.. ehe who am i kidding.

  3. Emilia Says:

    det er deilig og trene 😀

  4. Joakim Radiomann Says:

    Annbefalinger på løpende bånd: Fritt Vilt 1/2, Villmark, Ikke kødd med Zohan, Signs, Tatt av Kvinnen.

    Det var de filmene jeg klarte å se fra her jeg ligger, hvis jeg myste.

  5. Sophie Arntsen Says:

    HOUSE ER FETT!!!!!!!!!!!!!!

  6. Sophie Arntsen Says:

  7. Jeanette Says:

    du er kjekk 🙂
    If only, forresten. jeg liker den 🙂

  8. andrea Says:

    kjekkass!

Legg igjen en kommentar

