En ny runde med avstemning!

Da er alle de 702 som opprinnelig var på audition til Hotel Cæsar silt ned til 24. Og av de 24 så er alle tre fra forrige innlegg videre! Jeg vil takke dere som har stemt på dem via The Giant!

På lørdag var alle 24 deltagerne i Oslo for å spille inn en scene, og dette har nå kommet ut på tv2.no! Og nå gjelder det virkelig. Jeg har veldig lyst til å se vennen mine på tv-skjermen fremover.

Stem på:

Herman Flesvig
Ellisiv Flack
eller Tarjei Westby

sterri_713659p

Hvem stemte du på?

G.

12 kommentar to “En ny runde med avstemning!”

  1. Karoline Says:

    Er det bare meg, eller ligner han der Herman på tobey fra waschera..?

  2. MADELEINE Says:

    TARJEI 😀

  3. Ellisiv Says:

    digge deg !

  4. Arman Says:

    ELLISIV VINNER <333333

  5. Signe Says:

    Herman 🙂

  6. Ronja Says:

    Jeg stemte på Ine Therese for jeg,og tydeligvis mange andre,mener hun var den som var mest troverdig.
    De andre var kjempe flinke de også altså. Blir spennende å se hvem som vinner 🙂
    Lykke til!

  7. #1 Says:

    stemte før jeg så videoene jeg. ellisiv var dritflink, håper hun vinner, men herman burde jeg ikke stemt på…

  8. Christina Says:

    whoho, herman vinner:)

  9. Tonje Says:

    jeg stemmte på henne ine therese og han fredrik jeg, synes de var sinnsykt flinke!
    håper de går videre til neste runde 🙂

  10. Shorty Says:

    Ellisiv, siden jeg kjenner hun.. ;P *god grunn, jeg vet xD*

  11. Emilie Says:

    Herman selvfølgelig!

  12. Kathrine Says:

    HEIA TARJEI ! :-DD
    Han er klart den flinkeste !

Legg igjen en kommentar

