Ikke diss Negar a..

Hvorfor skal folk disse Negar a? Hun er jo en av de som gjør Paradise Hotel morsomt i tillegg så er hun faktisk den peneste (hvis man klarer, eller prøver veldig hardt og ikke så på NEBBET hennes, bare prøv)

Kan ikke folk heller klage på Rune istedet for å ha «RUNEEEE<3<3<3» i statusen sin på face. Han sutrer bare! Klarer ikke å stå ansvarlig for sine egne handlinger og gjør alt for at den tøsete Ida skal få det som hun vil. Gaah.

Noen som føler meg i at ALL?

G.

45 kommentar to “Ikke diss Negar a..”

  1. MonicaBeach Says:

    Jeg disser negar fordi hun er dum, men hu er jævlig søt. I like her.
    Iris er den peneste tho.
    Rune må seriøst ut. Jeg hater han…

  2. a Says:

    nei:)

  3. MonicaBeach Says:

    haha FREKK

  4. Henrik Aukland Says:

    Rune er the man. han skal ikke ut. få ut noor og nanna

  5. Alexander Soelberg Says:

    Negar er egentlig veldig vakker, så det spesielt istad når hun var sånn close up… Men Iris er definitivt den peneste der..:p Og Rune bør slutte å gjøre tunga si så brun!

  6. maddiiee Says:

    liker iris best, men irriterer meg så jævlig over at hun ikke bare kan hooke up med øystein når begge er så keene… negar er søt nok, morsomt å ha henne der siden hun er så dum!

  7. Arman Says:

    Enig med deg. Rune er faen tragisk «hva har jeg gjort gærnt idaa» !!! Det samme spørsmålet kommer i hver episode og det irriterer.

  8. emmalinnea Says:

    Negar er bare søt, men like vel dum som et brød. Men sånn er hun, det er Negar! Hun er skjønn, synes jeg. Jeg vil heller ha ut Nanna, for hun liker jeg ikke i det hele tatt. Hun sutrer nesten hele tiden! =)

  9. Omana Says:

    haha jeg liker Negar jeg. Hun er jo sykt morsom! 🙂 Ikke snakk sånt om Rune, han dater venninna mi nå -.-

  10. Reddhare - Andreas Says:

    Heia, Lene, Noor og Petter! NANNA OG RUNE kan dra!!

  11. Henriette Says:

    Erh, Negar er bare komisk. Rune er kjeeedelig. Noor er krise. Nanna er hovedkrisa.

    «Trøkket i salaten? Jeg bare hæ, hva er det du snakker om? Hvilken salat er det jeg har trøkket i?»

  12. Mathias Says:

    OMG! jeg er enig!!

  13. Guro Says:

    «er tortillachipsen muggen fordi den er svart i kanten?»

    Selvfølgelig digger man Negar.

  14. mille Says:

    Jeg synes Lene, Nanna, øystein og kevin er kule. Øystein er kjempe pen, og virkelig den mest ærlige… Liker ikke Negar så godt, hun virker ikke så særlig smart at det gjør noe… Rune han er en grineunge og sutrer for det meste, og Ida har jeg ikke noe i mot… Noor hun er fake, men tidi….HAHA…. dumt at Mats gikk ut da=/ Aleksander er søt…. er det noen jeg har glemt nå? åja hun fra Bergen, har ingen mening om henne…. Så syns at Noor, Negar og kanskje rune bør gå ut….. Ida kan bli litt til…… Petter må jeg ikke glemme, han er morsom…:P

  15. mia Says:

    petter petter petter petter petter petter
    han ER hele paradise for meg ass. haha

  16. mallis Says:

    Negar er dum som et brød! et under at hun i hele tatt skjønte hvordan man skulle melde seg på! få brødhue ut sier jeg bare!!

  17. S.a Says:

    negar er litt tom i den skallen sin.. når hun ikke skjønner hva å tråkke i salaten er da er man en smule tom.

  18. Kulekamilla Says:

    Jeg håper Rune ryker neste gang det er en gutt som skal ut! Han gjør ikke annet en å klenge på Ida. Desuten høres han helt fjern ut når han prater og han er ikke noe kjekk i det hele tatt heller!! Jeg liker virkelig ikke Rune..

    Negar derimot er morrsom å ha der! Hun er jo så dum at det blir søtt 🙂

  19. Nicolas Kreem Says:

    Hvorfor ser dere på paradise i det hele tatt?

  20. mille Says:

    For vi har ikke noe bedre å finne på;) da—ah

  21. atlesyversen Says:

    NEGAR ER LØVELI !

  22. Martin Says:

    Negar er dum!!!

  23. #1 Says:

    rune kan GTFO!
    men hallo, negar er jo helt blåst?
    «åååhnei nå har jeg tråkket i grøten!»
    «negar det er det som menes med å tråkke i SALATEN»
    «hva, salat? jeg har ikke tråkket på noen sin salat herregud hva er det du snakker om jeg skjønner ingenting»

    iris og øystein<3<3<3

  24. Arman Says:

    JEG VET HVEM SOM VINNER PARADISE 🙂

  25. mille Says:

    hvem vinner???

  26. Arman Says:

    Tror ikke jeg skal si det her akuratt ;-p
    Og nei det er ikke kjekt og vite hvem som er vinnerene, jeg ble dødslei meg når jeg fikk vite hvem det var!

  27. Martin Says:

    eheh, I og P

  28. mille Says:

    er det de som vinner?? =/

  29. Ida Says:

    det er Mats og Ida som vinner!

  30. Emilia Says:

    jeg liker heller ikke rune :-/

  31. chriistine Says:

    Liker ikke rune!!!

  32. puddy Says:

    jeg føler med deg. Og liker negar fordi hun er dum jeg, haha ler av henne som faan, hun er god underholdning 😀

  33. Arman Says:

    Mats nei , hahha

  34. Abel Says:

    Paradise er ikke såååå underholdende da. Er som å sette noen marsvin i et fint bur, og ta noen ut og putte inn noen nye en eller to ganger i uka for å se hvordan de reagerer.

  35. DeadBarbie Says:

    Jeg liker ikke Rune, blæh.

  36. DeadBarbie Says:

    .. jeg liker egentlig ingen av de, for jeg ser ikke på. men negar er morsom, såpass har jeg fått med meg!

  37. Henke Says:

    ENIG! negar er søt

  38. S.a Says:

    kjetil in løv med negar elr ? 😛

  39. birgithe Says:

    rune og ida er de kjedligste inne på hotellet.. orker virkelig ingen av de. negar er søt, men faen så dum :p ingen kan si noe imot det.. men kevin? liker ikke han. han er merkelig og jævlig utspekulert. petter er rett og slett rå!

Legg igjen en kommentar

