Noen som sa at det kommer mer snø?

I dag hørte jeg på radioen at våren ikke er her ennå, det blir mer snø..

Onsdag; jobb. Torsdag; Skole og trening. Fredag; FRI OG NORSKE TALENTER!!!
Hvis det er en som virkelig gleder seg til fredag og påskeferien så er det meg. For real.. Jeg trenger en pause, en pause fra alt som har med skole og tidlige morgener å gjøre.

Påsken skal bli helt fantastisk, bare håper jeg får et par dager på påskefjellet. Jeg har ikke hatt en eneste dag i bakken denne vinteren, og føler at jeg ikke kan gå et helt år uten! Såpass interessert er jeg.. Men jeg trenger også noen dager hjemme hvor jeg kan sove lenge, ligge å slappe av foran TV’en og lukke alt annet ute. Feel me?

shade

Det bør være sol i påsken, couz imma wear ma shades..

Damn, jeg er sulten.. Skal du noe deilig i ferien? Join kino en dag. Hoho.

G.

14 kommentar to “Noen som sa at det kommer mer snø?”

  1. Sonia Says:

    gjerne 😀

  2. Julie Says:

    JEG JOINER KINO

  3. atlesyversen Says:

    Jeg skal til Spania : )

  4. Joakim Radiomann Says:

    Jeg joiner!

    OOOG tror snøen var endel av noe spøk som alle driver på med idag 😛

  5. Henriette Says:

    Kino ja! Skjult til fredag!

  6. Christina Says:

    Tror nok det var en liten aprilsnarr spøk at snøen ikke var over. For i morgen er det meldt 10 grader, og på fredag-lørdag er det meldt 11 grader. Så god fornøyelse (:

  7. mille Says:

    Jeg vil gjerne=)=) bare si en dag!

  8. Karoline Says:

    Jeg joiner kino så lenge det er Skjult du skal se (;
    Skal jogge, danse og gjøre lekser i ferien, flott ferie..

  9. MonicaBeach Says:

    I FEEL YOU! men whaaat? har du ikke vært i bakken enda!?
    hilsen meget skuffet entusiast.

    ok, hvilken film? 🙂

  10. Arman Says:

    Jeg skal til PARIS i ferien 😀

  11. Kim Andrè Skoglund White Says:

    kino jaa =)

  12. emmalinnea Says:

    I ferien skal jeg faktisk til København, det blir kjempe deilig! Gå på Nyhavn, shoppe og både kose meg i solen og langs vannkanten. Tror det blir noen dager hjemme også, og noen dager på Beitostølen! Kino, høres også bra ut igrunn =) Kanskje det blir det en dag også!

    http://www.emmalinnea.wordpress.com

  13. Silje Says:

    haha, lett. Jeg skal jobbe, slappe av hjemme med venner og dra på hytta i noen dager. Skal bli deilig med ferie kjenner jeg : )

    Hva skal vi se på kino?

Legg igjen en kommentar

