Hasteinnlegg.

Nå kom jeg nettopp hjem fra Alexander, hvor jeg tilbragte natten. Greit å støtte bestekompisen sin ved å holde han med selskap når det bare er timer til han skal på scenen.

Under oppholdet mitt på Rosenholm fikk Alexander et tilbud om å ha show på et høyfjellshotell i Rondane i påsken. Han fikk lov til å ta med en venn og det ble meg! Så på onsdag i påsken drar den store Hauginio og jeg til Rondane for å få en fin påsketur. Her blir det selvfølgelig mye liv og du kan tro at jeg skal få postet alt sprellet her på The Giant! Håper dere gleder dere.

Som jeg sa, så håpet jeg på en påske på fjellet og det fikk jeg. Har sett bilder og det ser fantastisk ut der! Men nå skal jeg til Nydalen fordi det er påskeavslutning på Oslo Streetdance Studio. Her blir det dansing, mat og morro så hvis du har lyst, så er det bare å ta turen. Så deilig for meg at det ligger rett ved TV2 studio, så det blir ikke lang reisevei når jeg og halve Oppegård skal dit for å ødelegge stemmebåndene våres for å heie fram den beste, Alexander!

STEM STEM STEM! HAN ER NUMMER 3!

G.

9 kommentar to “Hasteinnlegg.”

  1. verohans Says:

    så morro. lykke til for kompissen din. ha en fin påske 😀

  2. Karoline Says:

    Jeg skal stemme på han, lover! 😀

  3. Kulekamilla Says:

    jeg digger hunde-trikset! haha :p

  4. Kulekamilla Says:

    jeg digget hunde-trikset! haha :p

  5. Joakim Radiomann Says:

    Hahaha. Utrolig bra! Han har min stemme!

  6. Tonje Says:

    Virker som om du får en fin påske ihvertfall:) Kos deg på fjellet!

  7. JULIE AIDA Says:

    legg ut bloggtreffbildene våres aaaa :DDDD HIPSTERZZZ

  8. ole-wombat Says:

    BRA! 😀 (er julie, bare gidder ikke å forandre adressa og navn ;))))

Legg igjen en kommentar

