En elskverdig fredag!

Jeg vet at det er søndag i dag og at det begynner å bli en stund siden fredag, men jeg har trakk meg litt tilbake i går og tilbragte mesteparten av tiden i senga i går. For that, Im sorry.

Fredag ettermiddag møtte jeg på Jules (kewlejewlie) på toget på vei til byen. Og siden vi begge er bloggerz, så visste vi begge hva som kom til å skje. Hef10 photoshoot everywhere på vei til bussterminalen!

Som jeg regner med at mange fikk med seg, så var min aller beste venn Alexander med på Norske Talenter på fredag. Men før meg og gutta kom oss dit, så stakk vi innom Oslo Streetdance Studio hvor Kimhye, Danby, Helene, Malin og jeg hadde et Soulstars show for de 15-20 gutta som kom besøk. Mange overraskede ansikter, ettersom ikke mange av dem visste helt hva som fant sted på dette studioet.

Da stod Alex på scenen og viste oss et herlig show med flott kostyme og fete rekvisitter. Bare synd at Thomas og Jan Fredrik ikke så det storslagne ved det, noe Mia derimot gjorde. Jeg må først og fremst si at jeg er utrolig stolt av Alexander for han kom veldig langt, og selv om det ikke ble noe finaleplass, så venter mange store muligheter for han der ute. Bare vent!

Det var en selvfølge at kameraet var med på turen, her ser dere mesteparten av kveld i bilder.

city

city2

city3

city4

city5

city6

city7

Møtte på Alexandra også, hun var jo der for cheere fram Cre-8! Det var koselig, for har ikke sett henne helt siden Grease, og det begynner å bli en stund siden.

Hele kvelden ble avsluttet med et sykt nach, som jeg kommer til å lage en videoblogg av. Haha. Gled dere!

G.

8 kommentar to “En elskverdig fredag!”

  1. Joakim Radiomann Says:

    Alex vet jeg har et suverent godt talent. Han er dyktig, men må innrømme at det dessverre ble litt feil på fredag. Han fikk ikke vist fram kunsten hans ordentlig. Men stemte på han alikevel, for din skyld! hehe ;P

  2. vebjqrn Says:

    Eg såg ikkje Alex på fredag, men han har vert kanongod i det andre eg har sett! Gler meg til å sjå han skille igjen 🙂

  3. JULIE AIDA Says:

    åååh looking flyyyyyy! hihi

  4. GODE_GAMLE_GRIMM Says:

    ørbadyløøøratshi…..

  5. Andreas Says:

    Slåbrokknachspiel < 3

  6. Karoline Says:

    Damn, give me your glasses.
    Alexandra er dritkul, og jeg ble litt fascinert over sminken til Alexander.

  7. Abel Says:

    hahahaha erlend, nå kom jeg på det

Legg igjen en kommentar

