For travel for blogging..

I den siste tiden så har det vært gjennomsnittlig 5 innlegg i uka hos meg.. Det er way low, og jeg skal skjerpe meg! Det er ikke på grunn av at folk maser at jeg vil oppdatere, men jeg har masse som jeg vil fortelle, men rekker det ikke.

Ta nå for eksempel. Nå har jeg nettopp vært i Sverige og handla med Alex, Alex og Aleks og nå fikser vi oss fordi vi skal videre til en ANNEN Alex (Haugaas). Det blir knapt med tid, når man utnytter ferien til det maksimale. Håper ikke jeg er den eneste som nyter de få fridagene vi har.

gaaa

Elsker det bildet her, go Jules.

Hvor er du nå? Gjør deg klar til fest eller tar du deg en varm kopp kakao foran peisen?

G.

9 kommentar to “For travel for blogging..”

  1. Vebjørn Says:

    Sjokolademelk og skillingsbollar framfor tv’en ;;-)
    Kos deg i ferien!

  2. Constellations Says:

    Deam Boy! Fæn så kjekkas du er ❤

  3. Joakim Radiomann Says:

    Jeg ligger her å føyker igjennom alle på bloglovin’ med en brus jeg kjøpte på kinoen nå nettopp 😛

    Kjekt å kjenne så mange aleks-,alexer da!!

  4. Arvinho Says:

    Nå må du peise på med masse innlegg : >
    Digger bilde selv btw ;*

  5. Arman Says:

    Er i paris jeg 😀

  6. Henriette Says:

    Jeg har værtnede i to innlegg i uken…DET er bad. Slutt på det nå da!

    Jeg ligger bukseløs på sofaen, venter på at jeg skal gidde å lage pinnebrød deig, fordi om en time skal jeg på tur! Jeg gleder meg kjempemye. Men først må jeg bare innom og lese nye innlegg fra favorittbloggene.WOW, det var et kompliment til deg.

  7. Silje Says:

    im home, men i morgen er det på hytta!

  8. Henke Says:

    hahahh, pout!

  9. marthefjeld Says:

    Så dere i sverige 😀 du er døds kjekk!
    og fin blogg foresten 🙂

Legg igjen en kommentar

