Jeg savner Paradise Hotel..

Jeg har ikke sett på Paradise Hotel på lenge! Æsj, hater å være opptatt på kveldene..

9 kommentar to “Jeg savner Paradise Hotel..”

  1. joakim Says:

    Det er drøyt bra for tiden. Se i morgen, da blir det grinings på Petter!

  2. turid alexa Says:

    http://www.tv3.no/paradisehotel

  3. Emilia Says:

    jeg får ikke sett det på grunn av her jeg er på påskeferie 😦 tar det igjen til helgen da

  4. Joakim Radiomann Says:

    Hehe… Også nå som det har vært så mye drama a gitt!! Gått glipp av masse masse. Annbefaler deg å ta deg tid foran macen/pcen og glane 😉

  5. Ida Says:

    Det går reprise i helgene da! 😀

  6. Kulekamilla Says:

    :O det er no alt skjer da!

  7. Martin Says:

    hahahahaha

  8. Ellen Says:

    Jeg har ikke sett det på lenge jeg heller. Må se alle episodene på web når jeg får tid. 😉

Legg igjen en kommentar

