Dancing with the star.

For ikke så altfor lenge siden fikk jeg en liten forespørsel fra Thomas Stokke. Han skulle på audition til HSM og trengte litt hjelp med dansingen. Jeg tok veldig gjerne på meg ansvaret av å gi han noen tips og få han til å svette litt (not briefcase).

I går møtte jeg han på Nydalen etter å ha ventet i en halv time…. Men det gikk fint for da fikk jeg brukt litt tid på å lage en rask koreografi for dagen, det var gøy faktisk siden jeg aldri har lagd koreo før! Vi holdt på til vi ble så slitne og sultne at vi måtte komme oss ut for en matbit. Det hele ble filmet og jeg holder på å lage en video, den ble egentlig ferdig istad, but due to crappy Windows  Movie Maker så må jeg lage den på nytt. God knows why..

thom2

thom1

Deli is the shit.

Er det bare meg, eller blir det bare mindre og mindre updates?

G.

4 kommentar to “Dancing with the star.”

  1. atlesyversen Says:

    Hater windows movie maker ! hva er galt med det ? Jeg klarte til slutt å poste en video fra moviemaker, men det tok meg bare noen FÅ TIMER !

  2. Martin Says:

    når kommer headeren a?

  3. Drea Says:

    Det blir bare mindre og mindre blogging ja, og det er litt synd, men jeg skal ikke klage. det må jo være lov å ha et fint liv uten og måtte blogge en gang i timen om du skjønner. uansett så er det fint å lese bloggen din. 🙂

  4. =) Says:

    Har du flere bilder av hun vennina di cathrine…hun var pen.

Legg igjen en kommentar

