Jeg smelter jo!

Sommeren har nå offisielt ankommet, spør du meg. I dag var det nesten for varmt å ta 5 min pause fra jobben ute! Men skal ikke klage, jeg har jo ikke gjort annet de siste månedene på å klage på vinteren. Jeg liker’e.

Da fikk jeg fiksa filmen fra danse sessionen til meg og Thomas! Det er ikke mye til koreografi, for jeg skulle bare lage noe greier som jeg og Thomas kunne jobbe med. Jeg endte opp med å sitte på t-banen å lage den, og siden dette er første gang jeg har lagd noe så vil jeg ikke si det var altfor dårlig. Thomas gjorde en knall jobb og jeg gleder meg til å høre om hvordan det gikk på HSM auditionen hans!

Enjoy denne, mens jeg koser meg ute i sola! Etterpå skal jeg i bursdagsfest, skal se om jeg får lagt ut hva jeg har på meg. Men tatt den siste tiden i betrakning, så vet man aldri hvor lenge det tar før noe sånt skjer… Sorry…

Hva synes dere? Sorry for crap sang, men siden iPoden er brand new, så er bare et visst antall hippedihop sanger..

G.

22 kommentar to “Jeg smelter jo!”

  1. marykeds Says:

    Boy! You can move.

  2. Nadda/Marykeds Says:

    Opsy! Boy. You can move, imponert.

  3. Thomas Says:

    jaja, et sted må man jo begynne 😉

  4. Emilia Says:

    wow, utrolig bra 😀

  5. atlesyversen Says:

    You are good !!! 😀

  6. Joakim Radiomann Says:

    Wow. Du er flink!!

  7. Martin Says:

    Enig…
    lite imponerende*

  8. Drea Says:

    wow!

  9. Karoline Says:

    breathe in breathe out, now drop now drop now drop now drop, jeg synes dere begge er flinke!

  10. Ellen Says:

    Oh, jeg digger det. Du burde så absolutt filme mer når du danser. Dere er flinke da.

  11. puddy Says:

    flink 😀

  12. DanbyChoi Says:

    Hei!
    Faktisk kul koreografi!

    og jeg sier faktisk fordi det er din første! 😉

  13. emmalinnea Says:

    Utrolig stilig! Synes det var veldig bra koreografi til å være din første. Jeg ble imponert! Tell me what you want, men det var bra! Legg ut flere sånne videoer:)

    http://www.emmalinnea.wordpress.com

  14. emmalinnea Says:

    Haha, gjør det:)

  15. Constellations Says:

    Mhm, Håper på å få se mer fremover 🙂

  16. Idaho Says:

    Great moves 🙂

  17. Sverre Says:

    Shaize! Du er flink. Digger stilen og håret forresten!

  18. Linn Says:

    utrolig flink du er! digget det.

  19. karoline Says:

    flink as! 🙂

Legg igjen en kommentar

