Just can’t get enough!

Resultatet etter schwægshooten var mer enn bare de få bildene jeg posta! Derfor tenkte jeg å more dere enda mer et par stykker til!

swag

swag2

Kom ikke her å si at schwægstyle ikke er kewlt a?!

Jeg fant nettopp ut at jeg fikk en rimelig fin karakter på økonomiprøven i forhold til hva jeg hadde trodd. Petter Sæthren fikk STRYK liksom! Da er jeg rimelig fornøyd.

I dag skal jeg trene på studio, etter en deilig session med sol på Brun og Blid. Jeg vil bli litt brun, 10hihihihi.

G.

9 kommentar to “Just can’t get enough!”

  1. petter Says:

    Det beste var 1 da 😀

  2. lul Says:

    du er jo faenmeg brunnere enn en som bruker 2kg med brunkrem 😛

  3. S.a Says:

    schwægstyle er kewlt.. fargene ruler!

  4. Karoline Says:

    Liker outfiten, men hva fikk du på prøven da? ;p

  5. Vebjørn Says:

    Stilig jakke du hadde på det nederste! 🙂

  6. MonicaBeach Says:

    hæhæ du er jo ikke noe tæn så ta et par ekstra minutter plz!

  7. alex soel Says:

    hvem sine briller er det aleks har på? i waaant!

Legg igjen en kommentar

