Derfor digger jeg Nora Alba

n684125218_2383826_3254

Kunsten er laget av Markus. Jeg la det ikke ut for å være slem, skulle bare vise hvor mye jeg digger deg at du får et helt innlegg for deg selv snuppa. Nora hjerjer.

G.

10 kommentar to “Derfor digger jeg Nora Alba”

  1. Chef-Markus Says:

    hahha jeg dauer

  2. noraalba Says:

    du er slem 😦 ❤

  3. Cecilie Says:

    nora er helt utrolig. på en positiv måte, selvfølgelig!

  4. Øverbye Says:

    Bare sånn for å dra et Petter rim , så hadde jeg heller vært steindau enn å pule skau! Så for å avslutte det hele med stil tar jeg ett tiiil . Bedre å bli grusa enn å ta Nora på musa 😀 men jeg er glad i deg forde ❤

  5. GODE_GAMLE_GRIMM Says:

    begynner å lure på om dette er crocs tjuvradden eller om hun bare bruker tresko

  6. puddy Says:

    hahahahah

  7. wampi Says:

    dør hver gang jeg ser dette

  8. noraalba Says:

    DERE ER SLEMME! ØVERBYE, DU SKAL IKKE SI SÅ MYE

  9. DeadBarbie Says:

    hahahha, skjøønt !

  10. Nora får konkurranse. Her kommer CP-gjessene! « Giant Says:

    […] Her kommer CP-gjessene! By GiantLundstein Nora Alba sin fantastiske og velkjente posering fra tidligere innlegg gir meg fortsatt kramper i magen som jeg ikke klarer meg foruten i min ellers så normale hverdag. […]

Legg igjen en kommentar

