NRS Session med Soulstars!

På førstkommende fredag er det NRS Session på Sentrum Scene!

Her kommer det mange kjente artister og grupper som er kjente all over, kanskje ikke så mye i Norge! En av Norges største rapduo kommer, Karpe Diem for de som er fan av norsk hip hop!

Greia med denne session’en er at gruppa fra Oslo Streetdance Studio, den gruppa jeg danser med skal opptre nemlig Soulstars! Jeg kommer sannsynligvis til å være der å backe opp gruppa og for å få med meg et fett show. Alle er velkomne og får en pris av 380 kr så får dere med dere alt som skjer denne kvelden.

Dørene åpner 20:00 -fredag 17. april. Be there!

nrs

Nå kom jeg nettopp hjem fra jobb. Dagen i dag har vært relativt stressende, med mange rare situasjoner som henger over meg. Kunne godt trengt en ukes ferie til. Gi meg det a.. Please?

På lørdag skal jeg forresten på Bloggfesten 2009! Skal sannsynligvis leie et hotellrom and stay the night, nach med Ida og Ida og gjengen regner jeg med. Skal bli gøy. Er det noen av dere som skal dit?

G.

4 kommentar to “NRS Session med Soulstars!”

  1. emmalinnea Says:

    Det er det. Gleder meg skikkelig!

  2. Snorre Says:

    Jeg skal ikke på bloggfesten, men hadde jeg bodd litt nærmere Oslo er det godt mulig jeg hadde kommet.

    Kul header, forresten.

  3. Silje Says:

    Phararoah monch!! Hadde jeg ikke bodd i stavanger hadde jeg joina NRS SESSION og bloggfesten, l e t t

  4. atlesyversen Says:

    Jeg skal dit 😀
    bra det er flere fra wordpress som skal !

Legg igjen en kommentar

