Med Sud i Eyrum Vid Spilum Endalaust

Dette er navnet på det albumet jeg sitter og hører på for øyeblikket. Sigur Rós, elsker dem.

Om ikke lenge skal jeg til byen med Aleksander for vi skal møte Madeleine Halm. Vi skal ta sol og ta en kaffe, jeg har aldri møtt Madeleine personlig men vi har snakket mye og så mangt. Hun er virkelig søt og snill!

hosmeg

Jeg føler at dette bildet beskriver påsken min best, digger det!

Gotta feel you, and I need you. Your the air that I breathe to survive, gotta hold you, wanna show you that withouth you my sun dosen’t shine. Without you my life just aint the same. You had me at hello..

G.

11 kommentar to “Med Sud i Eyrum Vid Spilum Endalaust”

  1. maddiiee Says:

    bloggfest på lørdag?

  2. Emilia Says:

    kjempe kult bilde:D

  3. Vebjørn Says:

    Sigur Rós er supert ja, trur det fort kan bli slack med dei her òg i kveld!

  4. puddy Says:

    kult bilde 😀

  5. wampi Says:

    sæglopur

  6. Ida Says:

    Queen bee, wihowihoo!

  7. MonicaBeach Says:

    Herlig bilde.

    Jævlig teit jeg ikke visste du skulle på festen. Jeg hadde plass men meldte frafall i natt pga kameraten min som er på sykehuset. Nå angrer jeg litt…….

    Soon!?

  8. Abel Says:

    Haha Sebb ser ut som en crazy serial killer der han står!

  9. Else Marte Says:

    Streetdance, det har jeg aldri prøvd før!! Det så gøy ut 🙂

  10. Talkie Walkie Says:

    Sigur Ros er utrolig elsk! Enkelt og greit.

Legg igjen en kommentar

