En litt forsinket påskeavslutning, fra min side..

Fredagen før påske sa var jeg som sagt på Nydalen fordi Alexander skulle opptre på Norske Talenter. Før NT begynte, så var jeg på Oslo Streetdance Studio hvor det var påskeavslutning. Her var det masse dansing og vaffelspising, som var koselig. Under det hele, filmet jeg så her er et litt forsinket resultat av den påskeavslutningen!

Idag skal jeg på NRS session’en på Sentrum Scene med Aleks for vi skal se Soulstars. Det blir gøy, skal se om jeg får tatt med kameraet og får noen shoots. I morgen er det bloggfesten, for dere som vet om den! Da blir limmo med folka. Det som er spennenden med dette, er at jeg ikke kjenner noen andre bloggere nesten bortsett fra Ida Helene og Nora, men de kjente jeg fra før utenom bloggene. Derfor blir det gøy å se om jeg passer inn i bloggermiljøet sosialt sett.

G.

6 kommentar to “En litt forsinket påskeavslutning, fra min side..”

  1. emmalinnea Says:

    Syk liten unge!

  2. Stine Helene Says:

    Damn! Elsker sånn dansing, skulle ønske jeg var så god.

  3. Nette Says:

    Koselig å møte deg husker jeg, selvom jeg var litt fjern på slutten.. eh he 🙂

  4. Nette Says:

    hehe. egentlig er jeg sånn som gjemmer meg inne hele tiden og er redd for mennesker. bare later som jeg har et liv 🙂

    ble kjent med henne på korslaget ja 🙂

  5. Linn Says:

    stilig 🙂 me like.

  6. Tine Says:

    jeg er såå missunelig! jeg vil å ha en streetdance studio her jeg bor ! 🙂

Legg igjen en kommentar

