En natt med cybervenner

Bloggfesten 2009 er over og etter min mening, så ble den vellykket!

En slik event er veldig utenom det vanlige for meg, ettersom jeg aldri har sosialisert med noen bloggere hvis man ikke regner med Nora og Ida Helene som jeg kjenner fra før. Jeg har vel synes at det ikke har vært nødvendig, for jeg vil jo ikke gjøre så mye mer ut av bloggingen enn det som skjer her på tastaturet. Men jeg må innrømme at jeg fikk en gledelig overraskelse!

Kvelden begynte med limmo fra hotellet med Ida Helene, Wulff, Toro, Zathx, Kamilla, Belinda, Hundrings og Linnéa. Med tanke på at jeg aldri har vært med andre bloggere før, så var jo dette one hell of a start må jeg si. Takk Ida Helene som ville ha meg med i limmoen, det var veldig hyggelig. Hver og en ga meg et godt inntrykk og det var morsomt fra første stund.

Inne på Mona Lisa fikk jeg hilst på mange nye mennesker, eller bare nye mennesker. Nora kom etter hvert og gjorde hele kvelden en smule bedre siden hun var en av to jeg kjente fra før. Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg flere kommentarer som «Kan jeg ta deg i ræ**!?» fra en viss skinnende person som var litt høyere enn til vanlig. Samme skinnende person møtte meg med en «Hello zexy..» til frokost. Kos det..

Natten tilbragte vi på Nordlandia og jeg merket fort i dag tidlig at jeg ikke hadde hatt en rolig TV-kveld dagen før. Derfor var det passe deilig å komme hjem til min kjære familie og fortelle om alt det sprøe og morsomme som hadde foregått. Hvis du ikke var der i år, så tror jeg du bør komme neste år!

8

dscn1575

dscn1578

dscn1610

dscn1630

dscn1568

dscn1629

Ikke legg fra deg kameraet på fest..

Gleder meg til neste år, og da håper jeg å se deg der.

G.

22 kommentar to “En natt med cybervenner”

  1. Nadda/Marykeds Says:

    Hahahaha

  2. noraalba Says:

    haha<3 uff for en kveld

  3. Hundrings Says:

    Sparsommelig med detaljene her, kjekken!;)

  4. Kamilla K Says:

    koselig å møte deg 🙂

  5. Kamilla K Says:

    takk for det 🙂 angående armen så er det Ida (wulff) sin 🙂 ser det på vesken som stikker ut på siden haha

  6. Hundrings Says:

    Det gleder jeg meg til! Vi må nesten planlegge det litt da..?

  7. Hundrings Says:

    Hmm. Ja! I hva slags omgivelser foretrekker dere å bli avbildet?

  8. MADELEINE Says:

    Koselig å møte det Kjetiiiil! 🙂

  9. Snorre Says:

    Neste år utveklser jeg til Tsjekkia, så kanskje året etter det. Hvis det blir noe av.

  10. Hundrings Says:

    Jeg kunne tenke meg noen portrettbilder á la det jeg har eksperimentert litt med i det siste. Vi tar i bruk enkel lysbehjelpning i form av en spotlight eller noe, vi bruker en reflektor, også knipser vi i vei!

    Men hvor i verden skal vi gjøre dette? Vi kan jo gjøre det når som helst! Har ikke lyst til å besøke meg i Tønsberg da?;)

  11. Vebjørn Says:

    Få det til neste år òg ja! 😉

  12. MADELEINE Says:

    sv: Hehe, det går bra sweety!

  13. MonicaBeach Says:

    gøyyy:)

  14. . Says:

    ææææ , RUMPEHÅR :S

  15. Bella Says:

    haha, regner med det var fag-mag du snakket om? Fikk aldri hilst på deg jeg!

  16. Rune Says:

    Rumpehår ?:P

  17. Andrea Charlotte Says:

    «Ikke legg fra deg kameraet på fest..» Den har jeg og lært av! Var på fest en gang, og la kameraet på stuebordet. Dagen etter våknet jeg opp med nærbilder av en gutteræv. Ikke særlig delikat..
    hehe 🙂

  18. Sara V Says:

    Skal si det siste bildet var meget vakkert, haha 😀

  19. ada Says:

    fyfaen, du var digg;o

  20. Siri Says:

    Du kjenner bare Ida Helene og ….? Men var ikke du sammen med Marie Amanda før? :O Du er hææt by the way

Legg igjen en kommentar

